Problem med winkip dokumentation
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-09-03 16:10

Jeg _har_ læst FAQ i Winkips hjælpeside, men ikke fundet svar:

Problemet er at jeg ikke kan gemme (tage sikkerhedskopi) af Dokumentation
når jeg sikkerhedskopierer det indtastede.
Under sikk.h.kopiering bliver jeg spurgt om jeg "vil fortsætte uden
dokumentation".
Svarer jeg JA sikres data, svarer jeg NEJ lukker programmet tilbage.
I øverste ventre hjørne er en rude til flueben for også at sikre
Dokumentation, men den er ikke aktiv.

Hvordan knækker man den nød ??
Venlig hilsen
Flemming Svendsen, Korsør.

Fra : Bent Mortensen

Dato : 27-09-03 17:40

Hej Flemming

Prøv det link her der er mange der kan hjælpe tror jeg
http://www.dis-danmark.dk/forum/list.php?f=3

v/h Bent Mortensen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-09-03 18:03

> Hej Flemming
>
> Prøv det link her der er mange der kan hjælpe tror jeg
> http://www.dis-danmark.dk/forum/list.php?f=3
>
> v/h Bent Mortensen
---
Tak for forsøg på hjælp, det er netop også her jeg har været, dog uden at
finde de vises sten

Måske er det et problem i winkip der ikke nåede at blive rettet, før
Thygesen tog sin afsked?

(Pokkers osse)

Flemming.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-09-03 18:32

På forunderlig vis blev fluebenet pludseligt aktivt, men for himlens skyld:
Spørg mig ikke hvad jeg gjorde!

Men hvis een og anden kan fortælle mig hvad jeg har pillet ved, så jeg en
anden gang . . . .
Herlig hilsen
Flemming

Fra : Hans Martin Laustsen

Dato : 27-09-03 18:39

On Sat, 27 Sep 2003 17:10:23 +0200, "Flemming Svendsen"
<zeus1@mail.dk> wrote:

> [...]
>Svarer jeg JA sikres data, svarer jeg NEJ lukker programmet tilbage.
>I øverste ventre hjørne er en rude til flueben for også at sikre

Ved at trykke på LAV i nederste venstre hjørne i eksportformularen se
evt: http://winkip.dk/vejl/eksport.html

vh

Hans Martin Laustsen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 28-09-03 12:24

> Ved at trykke på LAV i nederste venstre hjørne i eksportformularen se
> evt: http://winkip.dk/vejl/eksport.html
> vh
> Hans Martin Laustsen
-----
Osse det har jeg bøvlet med, men kun periodisk bliver knappen aktiv.
Og jeg forstår ikke det skal være så svært.
(Pokkers osse)
Flemming-