Colin mcrae 3 ?? hmm
Fra : Søren

Dato : 27-09-03 15:52

Hejsa

jeg har lige invisteret i colin mcrae 3. men fuck hvor er jeg skuffet..
intet netværk tsk tsk
men ikke nok med det .. spillet kører ikke så godt forstået på den måde at
grfikken ikke kører så hurtigt det hakker ikke .. men bilen lyder total
hidsig, men der sker sgu ikke meget
på skærmen , er der andre der haft det problem ?

Søren

Fra : klander

Dato : 27-09-03 17:24

"Søren" <sjusnospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hidsig, men der sker sgu ikke meget
> på skærmen , er der andre der haft det problem ?

Hej
ja jeg har også prøvet dette spil, jeg lånte det heldigvis af en god ven
for at prøve det.
Jeg kørte med det i ca 2 timer, så havde jeg fået nok,
ok grafikken er da flot, og det var så det.
Der er ingen hastighed på bilen og den lyder ligesom en Singer symaskine på
turbo;)
styringen af bilen er nok noget af det dårligste jeg set/prøvet.
så jeg sparede ca 400 kr. og beholdte mit gode gamle Colin Mcare 2 det duer,
og man kan spille online YES.

Mvh
Kurt

Fra : Defcon

Dato : 28-09-03 00:22

"Søren" <sjusnospam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hidsig, men der sker sgu ikke meget
> på skærmen , er der andre der haft det problem ?

Det man bør gøre er i hvert fald at skrue lidt ned for motor-lyden (den er
klart for høj). Ang. fartfornemmelse synes jeg personligt at spillet er et
af de bedste. Det kan være at du ikke føler fartfornemmelsen fordi du har
sat grafikken for højt. Spillet er meget krævende (Jeg kører kun 800x600 på
en 2.4GHZ med Geforce 4 MX440). Styringen er (når du lære den) suveræn.....

Jeg må indrømme at jeg havde det ligesom dig første uge jeg spillede
spillet, men efterhånden som man lærer styring, baner, biler osv at kende
vil du finde ud af at kører-mæssigt er det det bedste rally-spil til
dato.... Så kommer det at der ikke er så mange muligheder i single-rally,
netværk, tveak af biler..... der halter spillet noget efter CMR2, men
kørerglæden er 100% i top når du har spillet et stykke tid

/Rasmus