JBH og Fyns Stiftstidende
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-09-03 14:52

jeg så lige på netavisen, at journalisten har lavet en
rettelse til de "fejl" han skrev i artiklen, det kan ses her
http://makeashorterlink.com/?D2F321706

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Kate

Dato : 27-09-03 21:59

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> wrote in

> jeg så lige på netavisen, at journalisten har lavet en
> rettelse til de "fejl" han skrev i artiklen, det kan ses her
> http://makeashorterlink.com/?D2F321706

Det var godt. Så hjælper det altså at protestere
Jeg synes selv at jeg gjorde det høfligt og venligt hvis i andre også
har gjort det er det nok det der har hjulpet

--
Kate

Ved privat svar, så bare brug denne, den er oprettet igen
If you want to reach me just write. This one is aktive again