ASUS A7V333 opdatering af bios, kan ikke å~
Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 27-09-03 14:59

Jeg har nu forsøgt at opdatere bios'en på ovennævnte bundkort. Det kan
bare ikke lade sig gøre. Jeg får en besked om at filen med den nye bios
ikke kan åbnes. Jeg kunne godt gemme den gamle bios. Tilsyneladende har
den ikke noget "efternavn" De nye opdaterede bios'er jeg har prøvet
hedder alle noget med .awd. Er der nogen der har en god forklaring. Den
gamle bios er en revision 1004, og jeg har brugt programmet aflash.exe
til forsøgene.

Med venlig hilsen

Benjamin R. Giversen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 27-09-03 18:55

Har du prøvet Asus Update? Det henter selv nyeste bios og flasher inde fra
windows.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 27-09-03 20:09

Trygleren [9000] wrote:
> Har du prøvet Asus Update? Det henter selv nyeste bios og flasher inde fra
> windows.

Nej det har jeg ikke. Den virker først fra revision 1006 eller 1007, jeg
er ikke helt sikker på hvilken en det er men det er noget der ligner.
Jeg SKAL klare det fra en ren dos.
Men det er alligevel lykkedes nu her for 5 minutter siden. Jeg hentede
en version 1018 beta. Den kunne installeres. I modsætning til de andre
bios'er jeg har hentet hedder den IKKE .awd til "efternavn men .001. Når
jeg ikke har hentet den før er det fordi jeg var lidt betænkelig ved at
installere en betaversion, men det virkede jo rigtig godt.

Men ellers vil jeg sige tak for dit svar. Det kan jeg bruge for fremtiden.

Med venlig hilsen

Benjamin R. Giversen