Woody-dokumentar på SVT
Fra : Kasper Bang

Dato : 27-09-03 13:36

En sjælden lækkerbidsken for Woody Allen-fans rammer skærmen i aften.
SVT2 sender kl. 22.45 (efter "Annie Hall") en dokumentar om Woody,
"Woody Allen - A Life in Film" (http://imdb.com/title/tt0320769/). Jeg
har aldrig hørt om den, men det lyder yderst interessant i foromtalen.
Genudsendes søndag 12.30 på SVT1. Senere på ugen sendes den syrede
mockumentary "Zelig".

MVH/Kasper Bang

Fra : Naess

Dato : 27-09-03 20:48

> [...]
> har aldrig hørt om den, men det lyder yderst interessant i foromtalen.
> Genudsendes søndag 12.30 på SVT1. Senere på ugen sendes den syrede

Fedt.. det skal ses!
Svenskerne forstår altså at sende spændende dybdegående dokumentar/portræt
programmer, ligesom den over to timer lange doku. om Stanley Kubrick's liv
og film.

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess

Fra : Sonny

Dato : 28-09-03 12:16

"'Kasper Bang" skrev i en meddelelse:
[...]

det var en overfladisk men underholdende gennemgang af Allens film. Den
ellers så mediesky instruktør var yderst sympatisk og havde interessante og
overraskende ting at sige om nogle af hans film. Tak for tippet!!

Fra : Kasper Bang

Dato : 29-09-03 12:36

Sonny wrote:
> det var en overfladisk men underholdende gennemgang af Allens film. Den
> ellers så mediesky instruktør var yderst sympatisk og havde interessante og
> overraskende ting at sige om nogle af hans film. Tak for tippet!!

Ja, en smule overfladisk, men alligevel lækkert at det er lykkedes
instruktøren at lokke Woody ud af busken og beskæftige sig med sine
gamle film. Klart en sjældenhed.

Der var i øvrigt tale om den TCM-producerede dokumentar "Woody Allen - A
Life in Film" (http://imdb.com/title/tt0320769/), som blev lavet til den
amerikanske TCM-kanals Woodykavalkade sidste år. Jeg har holdt øje med,
om den skulle komme på den europæiske TCM, men nu var den der så hos
vores evige velgørere, SVT. Tænk hvis vi havde en sådan public
service-virksomhed herhjemme...

MVH/Kasper Bang