Lopper - efter loppebehandlingen
Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 27-09-03 12:58

Hej NG

Min kæreste og jeg har fået en dejlig lille killing på 12 uger for et par
dage siden, og det er skønt!

Efter ret kort tid opdagede vi, at hun har lopper, og jeg har loppebehandlet
hende med Advantage Vet her til formiddag, og jeg har læst et par steder, at
lopperne begynder at dø efter et par timer.

Dertil har jeg nogle spørgsmål:

Hvordan kan man se, om/at lopperne begynder at dø? Giver de slip på katten
og falder ud af pelsen af sig selv, eller hvordan?

Hvad skal man gøre bagefter? Jeg har købt en god kam til at få redt hendes
pels igennem med, men hvad er jeres erfaringer? Hvad skal man gøre eller
lade være med at gøre?

På forhånd tak! ;)

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : dannebrog

Dato : 27-09-03 15:28

Det er længe siden, jeg havde katte med lopper (over ca. 15 år), så der kan
være sket meget med loppe-midlerne siden, men dengang skulle man gentage
behandlingen efter 14 dage, tror jeg det var.

Held og lykke med at slippe af med de ubudne gæster

fra

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug