Panik! Joypad og NHL 2004
Fra : Ladycatwoman

Dato : 27-09-03 11:22

Jeg har lige købt et Logitech Dual Action Pad, som jeg håbede på at kunne
bruge til NHL 2004.
Måske er det bare mig, der er totalt mongol, men jeg kan simpelthen ikke få
retningsknapperne til at fungere.
Umiddelbart virker det som om jeg kun kan bruge de små joysticks til at køre
mine folk rundt med, og det virker da slet ikke for mig. Det gør både ondt i
fingeren og giver en meget ustabil kørsel

Kan nogen hjælpe mig. Hvordan slår jeg dem til?
Tager imod alle gode råd med kyshånd.

Med venlig hilsen Ladycatwoman

Fra : Kenneth Felber

Dato : 30-09-03 06:41

Ladycatwoman wrote:
> [...]
> fingeren og giver en meget ustabil kørsel
>
> Kan nogen hjælpe mig. Hvordan slår jeg dem til?

jeg mener jeg har et gamepad der ligner det lidt. der plejer at være en
knap (eller to) hvor der f.eks. stor mode, el lign. Som man kan skifte
styre former med... Prøv det... ellers ved jeg det sku ikke...

Måske kalibrering?

Kenny

Fra : Ladycatwoman

Dato : 30-09-03 10:02

> [...]
> knap (eller to) hvor der f.eks. stor mode, el lign. Som man kan skifte
> styre former med... Prøv det... ellers ved jeg det sku ikke...

Hej Kenny.

Der er ikke en knap til det og jeg har kalibreret det, og der fungerer
den fint. Jeg forstår det ikke.

Med venlig hilsen T Jakobsen