Nic nifonewsx@tiscali.dk skrev dette:
> Jamen større skandale mht regnskab og support findes ikke - og at
jeg
> stadig er kunde taler vist for sig selv (netværket)
Hvad hjælper det at Tiscali har et teknisk godt produkt, når de ikke
engang kan finde af at gange 585 med 3 og skrive resultatet på en
faktura. Ja det kunne de ikke hos mig. Når de så skulle rette fejlen
tilbageførte de ikke engang det forkerte tal, men opfandt et helt
andet de så tilbageført og skrev så endnu et forkert tal på fakturaen
Support er stort set ikke eksisterende - bortset fra i de interne
grupper hvor et antal af deres teknikere bruger deres fritid til at
hjælpe kunderne. Og det gør de fantastisk.
Kundeservice er en totalt mangelvare i Tiscal - de aner ikke engang at
ordet eksisterer, langt mindre hvad det betyder.
Administrationen kunne end ikke finde ud af at min linie skulle cuttes
på opsigelsesdagen, - de cuttede den 14 dage for tidligt! Efter to
dages næsten uafbrudt venten i telefonen lykkedes det endelig at komme
igennem til kundeservice, hvor eneste svar var at det kunne de sørme
da ikke gøre noget ved (altså at Tiscali havde fejlet), jeg kunne jo
have ladet være med at opsige min konto.
Af uransagelige årsager blev min linie dog tilkoblet igen to dage
senere, og den holdt minsandten forbindelse de sidste 10 dage indtil
den korrekte opsigelsesdato.
Aldrig nogen sinde mere Tiscali - om det så var den eneste udbyder jeg
kunne få!! Mage til ubehagelig, sjofel behandling af hjernelamme
amatøramøber skal man lede mere end længe efter!
Og samtidig en kæmpe stor ros til de eminent dygtige teknikere, der
trods en totalt uduelig og inkompetent administration og ledelse, gør
et fantastisk godt arbejde!
--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://sdanet.dk/ +
http://skabelsen.info/
http://bibeltro.dk/ +
http://bibel-skole.dk/
*** *Alle med debatforum* ***