De Grønne Slagtere (! mulig lille spoiler ~
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 27-09-03 02:53

Davs alle,

Måske ikke noget dicideret konstruktivt indlæg, men jeg synes dælme at den
film er totalt morsom..!!

Bjarne:
"Svend, nu ta'r du dig sammen, ikk'?"

Svend:
"Hvordan skal jeg gøre det? Hva'?! Nu ligger han ude i disken allerede! ...
Nu er han både i disken, o-o-o-og på... ..ude i køleren og han er på
bordet.. Det' noget rod, det her.."

Hehe.. Jeg får sgu tåre i øjnene af grin..

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-03 09:12

> Davs alle,

Davs selv :)

> Måske ikke noget dicideret konstruktivt indlæg, men jeg synes dælme at den
> film er totalt morsom..!!

Har set bedre men der er sku' nogle sjove ting i den!

Svend:
Bjarne prøve lige at smage den her marinade.. Prøv lige at smag den her
marinade.

Bjarne:
....nej..

Svend:
Prøv lige at lygt til den her marinade, prøv lige at lygt til marinaden.
Lygter godt ik'?

Bjarne:
....Jeg ryger mellem 15 og 20 joints om dagen, jeg ville ikke kunne lygte
hvis der var ild i mit eget hår.

:) også den måde han siger det på.

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Katsen

Dato : 27-09-03 11:28

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

> Svend:
> Prøv lige at lygt til den her marinade, prøv lige at lygt til marinaden.
> Lygter godt ik'?

"Lygter"?? Mener du ikke "lugt" og "lugter"??

Kat

Fra : Martin Møller

Dato : 27-09-03 22:06

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bordet.. Det' noget rod, det her.."
>
> Hehe.. Jeg får sgu tåre i øjnene af grin..

Synes helt klart at Ole Thestrup er den sjoveste i filmen*G*

Martin

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-09-03 18:55

> Hehe.. Jeg får sgu tåre i øjnene af grin..
>
> Synes helt klart at Ole Thestrup er den sjoveste i filmen*G*

Generelt synes jeg at Ole Thestrup (ligesom Nikolaj Kaas) altid spiller den
samme karakter.

Den der overvægtige naive jyde, med overdrevet påtaget dialekt - jeg gad
godt høre hvordan han lyder søndag morgen nede ved bageren...

Jesper

Fra : Per

Dato : 29-09-03 07:46

"Svend... nu har du pølse på hovedet igen!"

Fra : Andrew

Dato : 29-09-03 21:38

> "Svend... nu har du pølse på hovedet igen!"

eller:

"Gider du pege det dyr et andet sted hen...halllo...gider du være venlig at
pege den giraf et andet sted hen så vi kan vende tilbage til en bare
nogenlunde ordentlig dialog igen".

Kanon!

/anders