CSS og JavaScript
Fra : RHO

Dato : 26-09-03 23:52

Hej

Jeg har en tabel hvor baggrundsfarven på rækkerne skifter og hvor rækken som
musen er over fremhæves med en tredie farve . Det sker vha:

<TR bgcolor='#A7BCCF' onmouseout="this.bgColor = '#A7BCCF'"
onmouseover="this.bgColor = '#86B1DC'">
<TD> Something ...
<TR bgcolor='#B8CADA' onmouseout="this.bgColor = '#A7BCCF'"
onmouseover="this.bgColor = '#86B1DC'">
<TD> Something else ...

Det virker fint. Men hvis jeg benytter CSS på <TD> elementer (a la <TD
class='myclass'> ) virker det ikke længere. Er der nogen der kan hjælpe mig
med en løsning på problemet ?

På forhånd tak!

RHO

Fra : Stig Nygaard

Dato : 27-09-03 06:26

Hej

RHO wrote:
> [...]

> class='myclass'> ) virker det ikke længere. Er der nogen der kan hjælpe mig

Erstat this.bgColor med this.style.backgroundColor.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk