En god hjemmeside for en nybegynder.
Fra : John Doe

Dato : 10-04-01 00:22

Jeg har købt mit første akvarium og allerede nu har jeg problemer med alger,
affald i bunden, uklar vand osv. Kender I en god hjemmeside hvor man kan
læse "alt om akvarium", go'e tips osv?

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 10-04-01 07:57

"John Doe" <fatih@forum.dk> wrote in message
> Jeg har købt mit første akvarium og allerede nu har jeg problemer med
alger,
> affald i bunden, uklar vand osv. Kender I en god hjemmeside hvor man kan
> læse "alt om akvarium", go'e tips osv?

på min hjemmeside har jeg noget om opsætning om akvarier.
http://www.disky-design.dk/fish/rebuilt.html

Ellers læs faq'erne på www.thekrib.com det er nok det bedste sted.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 10-04-01 10:49

> [...]
alger,
> affald i bunden, uklar vand osv. Kender I en god hjemmeside hvor man

Hejsa

For at supplere Sørens liste kan jeg nævne min egen side:
www.akvariet.dk

På min linksside kan du desuden finde 85 akvarierelaterede side

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk