mac osx og windows 2000 server
Fra : Jens

Dato : 26-09-03 22:14

Vi har en windows 2000 server med nogle mac-shares.

Når vi fra vores mac med OSX forsøger at se en oversigt over filer gemt på
et mac-share på Windows 2000 serveren går der urimeligt lang tid.

Er der en der har en forklaring på dette?

mvh
Jens

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 27-09-03 02:47

Jens <I.want.no.spam@internet.com> wrote:

> [...]
> et mac-share på Windows 2000 serveren går der urimeligt lang tid.
>
> Er der en der har en forklaring på dette?

Kig evt. i denne nyhedsgruppe:

Måske er der noget her:

http://www.macwindows.com/Win2000.html

Finder du en løsning så skriv lige, er selv ved at nærme mig W2K admin
status, så al viden er guld

Mojn, Thomas

--
When it comes to charity, a lot of people stop at nothing.

- Jimmy Carr

Fra : Jens

Dato : 01-10-03 10:51

"Thomas Boelskifte" <transporterroom1@boelskifte.dk> skrev i en meddelelse

> Kig evt. i denne nyhedsgruppe:

> Måske er der noget her:
>
> http://www.macwindows.com/Win2000.html

Hej Thomas

Tak for dine links. Jeg har undersøgt grupperne, men der var ingen der
foreløbig havde et svar, så jeg leder videre.

mvh
Jens