Hvad sker der??
Fra : Helle

Dato : 26-09-03 21:45

Okay, jeg har netop konstateret at min maine coon er rablende sindssyg.
Overvejer at få ham indlagt på en eller anden tosse anstalt for maine
coons - de MÅ da findes??
Vi er ved at få renoveret badeværelse og lige nu står rummet helt tomt så
det runger helt vildt når man snakker der ude - tro mig, det HAR Sylvester
fundet ud af!!
Han sidder og miaaaaaauuuuer der ude i tiiimer i træk. Han eksperimenterer
tydeligvis med høje, dybe, korte og lange miauw's! *g*
Når han nu har siddet der i et par timer og vrælet så bliver jeg altså godt
træt af det. Jeg lukker ham ud af badeværelset og lukker døren derind til.
Hermed fremkommer et gevaldig negativt ansigtsudtryk om hvor skuffende og
nedværdigende det er, hvorefter han løber en rask lille marthon op af døren
med forpoterne. *suk*
Hvad sker der inde i hans hoved?? hvorfor er det lige så sjovt at sidde og
vræle ude på det badeværelse...hehe, skøre mis men jeg elsker ham jo
alligevel af hele mit hjerte.

Idag var min svoger og far her for at tapetsere - jeg måtte simpelthen
spærre Sylvester inde for han drillede dem for vildt. Han skulle fanget
glasvæven og lige blande sig i, hvad der var i de forskellige spande og
bøtter *g*

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-09-03 22:03

On 26/09/03 22:45, in article
3f74a552$0$54863$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Helle"
<krammemusen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> spærre Sylvester inde for han drillede dem for vildt. Han skulle fanget
> glasvæven og lige blande sig i, hvad der var i de forskellige spande og

Nogle katte kan tilsyneladende godt lide at eksperimentere med lyde - det
slår sjældent fejl, at når en af vores hunkatte er I løbetid, finder hun det
sted I huset med bedst akustik at vræle i. Når dette sker midt om natten,
kan det være ret frustrerende
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jane

Dato : 26-09-03 22:19

Helle skrev i <news:3f74a552$0$54863$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Han sidder og miaaaaaauuuuer der ude i tiiimer i træk. Han
> eksperimenterer tydeligvis med høje, dybe, korte og lange miauw's! *g*

Please sig at du har en mikrofon eller noget lignende?
Jeg vil så gerne høre det. Det lyder bare så sjovt!

Jane

Fra : Helle

Dato : 26-09-03 22:44

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message

> Please sig at du har en mikrofon eller noget lignende?
> Jeg vil så gerne høre det. Det lyder bare så sjovt!
>
> Jane

Jeg har forsøgt at optage ham SÅ mange gange men han opdager det hurtigt og
så tier han stille - men jeg forsøger ihærdigt

Mvh Helle

I kan i øvrigt se vores ombygning her: www.hellenielsen.dk/foto - under
renovering

Fra : Ragna

Dato : 27-09-03 08:00

Helle skrev:
>Idag var min svoger og far her for at tapetsere - jeg måtte simpelthen
>spærre Sylvester inde for han drillede dem for vildt.

Den situation husker jeg godt fra vores allerførste lille, sorte kat.
Hun kom ivrigt springende - lige op på en tapetbane, som jeg var i gang med
at klistre til, kurede ½ m i klisteret, og så _meget_ fornærmet ud bagefter,
da hun sad og slikkede poter.
Hun var også så ivrig en "hjælper", når jeg klippede eller syede tøj, at jeg
måtte underholde hende med at kaste bolde af sammenkrøllet mønsterpapir til
hende.
Så smed hun sig som nogen målmand ud til siden og greb kuglen hver eneste
gang, Hun er den eneste kat, som jeg har set løbe og gribe på samme tid!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Helle

Dato : 27-09-03 08:28

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> gang, Hun er den eneste kat, som jeg har set løbe og gribe på samme tid!

Hej Ragna.

Ja de er simpelthen utrolige de katte. Lige nu har Sylvester maling på poten
fordi han mente, at han lige skulle dyppe poten ned i malingsspanden *suk*.
Min far er her og maler for os og han forsøger også at "skræmme" Sylvester
væk ved at kaste små klisterbåndskugler ud til ham. Dem kan katte jo normalt
ikke lide, fordi de hænger fast i poterne. Men næh nej, Sylvester synes de
er SÅ sjove og når de ikke klistrer mere, så går han ud til far og beder
nærmest om en ny kugle at lege med. Så jo, far er godt beskæftet!

Mvh Helle

Fra : Kate

Dato : 26-09-03 22:48

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in

> [...]
> simpelthen spærre Sylvester inde for han drillede dem for vildt.
> Han skulle fanget glasvæven og lige blande sig i, hvad der var i

Hæhæhæ, det ville Mowser altså også. Jeg har i flere dage skullet male
en plade, som jeg skal ha' med hjem til min mor. Men sikke dog et
besvær det er at få 4 katte ud af køkkenet for at få lov at bruge 1½
minut på at smøre lidt maling på den. Specielt Mows mener at det
tangerer dyrplageri at han ikke må være med

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Charlotte

Dato : 27-09-03 08:27

Hej Helle

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i
> [...]
> Han sidder og miaaaaaauuuuer der ude i tiiimer i træk. Han eksperimenterer
> tydeligvis med høje, dybe, korte og lange miauw's! *g*

Sådan er Luffe også, han elsker at sidde og eksperimentere med hans
miau´en - og han gør det ofte - og HØJT *fnis*
Specielt de dybe toner har han gang i i øjeblikket - det lyder fuldstændig
vanvittigt. Men efterhånden har vi fundet ud af, at han har specielle lyde
og miau´en til forskellige situationer.
Han miauer på en speciel måde, når han vil have mad, en anden måde, når han
siger tak for mad, en helt tredie måde, når han kalder på Mercedes o.s.v.

Så din Maine Coon er ikke sindssyg - han er bare ligesom vores

--
KH og god lørdag
Charlotte

Fra : Denise

Dato : 27-09-03 09:25

Hej Charlotte

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/igenting_da_min_profil_stadig_er_inaktiv
> *suk*

Siden er jo nede nu, men det har vi vist fået at vide.
Har du mailet til webmoster om problemet ?

--
Hilsen Denise,

Fra : Charlotte

Dato : 27-09-03 16:56

Hey Denise

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i news:bl3hgr$cpi$1@sunsite.dk...

> Siden er jo nede nu, men det har vi vist fået at vide.
> Har du mailet til webmoster om problemet ?

Det er ikke p.g.a. siden...det er p.g.a. mig *fnis* eller rettere: noget jeg
har gjort...forkert

Jeg har mailet til webmoster - 2 gange og ikke fået svar endnu, så jeg
væbner mig med tålmod...

KH
Charlotte

Fra : Niels Peter

Dato : 27-09-03 08:47

Helle wrote:

> [...]
> Han sidder og miaaaaaauuuuer der ude i tiiimer i træk. Han
> eksperimenterer tydeligvis med høje, dybe, korte og lange miauw's! *g*

Katte kan finde på de særeste ting for at underholde sig. Deres
valgsprog synes at være "En intelligent kat keder sig aldrig!".
Jeg havde en huskat engang, som hver vinter var fast beskæftiget med at
smelte sne på altanen. Allerede første gang, han gjorde den
videnskabelige iagttagelse, at sne smelter ved berøring med en varm
pote, var han dybt fascineret af dette faktum.
Som en sand videnskabskat efterprøvede han, om det var en statistisk
tilfældighed, eller der virkelig var tale om en lovmæssighed.
Din kat har måske været kirkesanger i et tidligere liv? Lyden i et tomt
badeværelse kan jo godt ligne den i en kirke ...

Niels Peter

Fra : Helle

Dato : 27-09-03 09:43

> Din kat har måske været kirkesanger i et tidligere liv? Lyden i et tomt
> badeværelse kan jo godt ligne den i en kirke ...
>
> Niels Peter

Ja du siger noget men helt ærligt: så har han eddermame været en elendig
kirkesanger *gggg*
Men badeværelset kan også godt lidt ligne en kirke - det er holdt i hvide,
grå og sølv farver. *sss*

Mvh Helle