Afslutnings nummeret i blinkende lygter
Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 10-04-01 00:03

Hejsa ,efter filmen er færdig spilles der et nummer , det lyder 100% sikkert
til at være med Tim Christensen , men hvilket nummer er det ?

På forhånd tak

Janner

Fra : Måtse

Dato : 10-04-01 07:52

Hej Janner

Det er 21st. Century High, men nummeret er ikke på soundtracket, men det var
den single som BlockBuster gav væk i forbindelse med releasen af BL. Jeg
mener dog at nummeret er på den nye CD med Tim Christensen

mvh.

Palle

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 10-04-01 11:15

Ja sgu det er den , ikke så underligt jeg ikke kunne finde den så ...

Takker og bukker og alt det der

Janner