Skærme
Fijala 3554
Kabler til VP181s
Fra : Michael Skarum

Dato : 26-09-03 16:29

Hejsa

Efter måneder intensiv læsning i gruppen her har jeg endelig fundet ud af
hvilken fladskærm jeg skal have - selvfølgelig Viewsonic VP181s.

Men jeg vil i den forbindelse gerne vide hvor langt DVI kablet, der følger
med, er. Pga. en whisper box skal kablet kunne nå ned og røre jorden før det
bliver ført op bag om bordet. Standard kablet der sidder på den (møg
elendige) skærm (jeg har lånt indtil jeg får min nye) er langt nok, men jeg
vil bare lige sikre mig at det ikke er et for kort kabel der følger med.

Hvor sidder usb hubben i øvrigt på den, og følger der kabel med til den?
Hvis der evt er nogen der vil tage et billede ;)

Hu-ha jeg glæder mig

/michael

Fra : ct

Dato : 26-09-03 17:25

se længere tilbage i gruppen, der er én der har taget billeder af vp201s,
kabelføringen er jo nok den samme dér.

claus

--
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : Kim Correll

Dato : 26-09-03 17:28

Kablet er 1,8 eller 2 meter. Ellers kan man købe 5 meter kabler.

Hilsen
Kim