Den tissede i min taske
Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-09-03 15:07

Har lige oplevet noget meget mystisk. Mens jeg stod ved siden af Teddy,
pissede han ned i min taske som lå ved siden af på gulvet. Han er vildt
underlig. Kan det være en protest fordi min far var her. Han kan nemlig ikke
lide min far. Sidder og undrer mig

Hilsen Linda

Fra : Kate

Dato : 26-09-03 22:54

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> Han er vildt underlig. Kan det være en protest fordi min far var
> her. Han kan nemlig ikke lide min far. Sidder og undrer mig

Hej Linda

Kan desværre ikke give dig noget godt råd. Førhen har jeg aldrig
oplevet en kat som tissede andre steder end i bakken, men fornyligt
satte Doughnut sig lige foran mig i sofaen og tissede mens jeg talte i
tlf med min mor. I lørdags havde jeg været hjemmefra i ret mange timer.
Da jeg kommer hjem omkring midnat og kryber i seng har "en-eller-anden"
tisset i sengen. Ja, jeg gætter jo på Doughnut som ikke var neget
populær da jeg måtte ud af sengen igen og skifte sengetøj.

Jeg håber at Doughnut ikke gør det mere...krydser fingre!

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Pia J

Dato : 27-09-03 09:08

> Da jeg kommer hjem omkring midnat og kryber i seng har "en-eller-anden"
> tisset i sengen.

Puha - godt ingen af mine har de vaner. Så foretrækker jeg mine morgengaver
på tastaturet fra Muddi. (hint: de har pels. Og hun sidder pænt og venter på
jeg opdager dem, så kan hun tilfreds tusse afsted på vej mod nye opgaver)

:Pia

Fra : Kate

Dato : 27-09-03 10:16

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Puha - godt ingen af mine har de vaner.

Ja, bemeldte kat var heller ikke meget populær den nat, jeg var jo godt
klar over at der stod Doughnut på den handling.
Tilgengæld tror jeg der står Lante på den sønderbidte ledning til min
lader til mobilen, som jeg skiftede for under en måned siden fordi
kaninen fik fat i den......grrr......nogle gange er dyr bare slet ikke
rare at ha'

--
Kate

Ved privat svar, så bare brug denne, den er oprettet igen
If you want to reach me just write. This one is aktive again

Fra : connie-toft

Dato : 27-09-03 09:06

Vores hankat Willy, viste lige en forsikringsmand, at hans fine store taske
kunne bruges til andet end papir!! Vi sad ved køkkenbordet og gennemgik
vores forsikringer, da jeg ser Willy hoppe op af tasken. Og tænk den laban
havde tisset i tasken, spørg lige om det kneb forsikringsmanden og finde en
grimasse der passede. Ja, jeg grinede totalt, spurgte selvfølgelig om vi
havde en forsikring der dækkede, hans fine taske! hi hi!
Ja, jeg kan stadig grine af det, det var da total komisk!!

Connie

--
Connie

Fra : Kate

Dato : 27-09-03 10:14

"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> wrote in

> Ja, jeg kan stadig grine af det, det var da total komisk!!

Ja, jeg må jo så indrømme at jeg ville være blevet skideflov. Sidst jeg
havde sådan en forsikringmand på besøg brugte jeg ca ½-delen af tiden
på at forhindre Joey (kanin) i at bide ledningen til hans bærbar over

Fra : Ann K

Dato : 27-09-03 23:23

hejsa.
Tja... da vi hvade forsikringsmanden på besøg, forsøgte Namacoola hverken
at tisse i hans taske eller bide nogen ledning over.... Hun nøjedes med at
få et ægte "aby-flip" hen over papirer, kaffekopper, mennesker og hunde!!!!
Jeg tror _ikke_ det overhovedet lykkedes at forklare den meget tålmodige,
men undrende mand, at "sådan skulle det være med en aby"... og jeg er
sikker på at han stadig mener at vi er de særeste kunder, han nogensinde
har været ude hos!!!!
Hele seancen sluttede forøvrigt med at den stakkels mand på det nærmeste
måtte grave Tjalfe ud af hans taske

Nå... vi fik da alligevel flyttet vores forsikringer over i et billigere
selskab

Mvh Ann

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 27-09-03 08:58

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pissede han ned i min taske som lå ved siden af på gulvet. Han er vildt
> underlig. Kan det være en protest fordi min far var her. Han kan nemlig

Hej Linda :)

Jeg har lige været til dyrlægen med Miver, da hun ikke bare pissede hist og
pist, men _allevegne_
I mine sko, op ad vægge, især på køkkenbordet *arggh*...overalt.

Dyrlægen sagde at de aldrig før havde oplevet så mange "tisse-problemer" som
for tiden....men de aner altså ikke hvorfor kattene går disse tendenser.

Ihvertfald fik hun - altså Miver - en hormomindsprøjtning og hun har ikke
strintet/tisset andre steder end i kattebakken siden.

Det er bare _så_ dejligt at være fri for Mivers alias "Pisse-Marie's"
unoder.

Om det er hormonforstyrrelser der plager Teddy, eller om han bare lige
skulle fortælle hans mening, det er umuligt at sige, men bliver han ved, så
snak med dyrlægen.
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : GSJ

Dato : 28-09-03 01:26

> [...]
> pissede han ned i min taske som lå ved siden af på gulvet. Han er vildt
> underlig. Kan det være en protest fordi min far var her. Han kan nemlig

Vore to "øgler" er meget konsekvente. Hvis de ikke mener at bakken er ren
nok til dem, så skider og pisser de på gulvet lige ved siden af. En ren
protestdemonstration fra deres side. Og det virker, skal jeg hilse og sige

Vores ene kat, Bast, har i øvrigt den uvane at hun kommer ned fra 1. salen i
vores hus efter hun har været på toilettet for at tørre numsen af i et tæppe
vi har dernede. Og det er kun det tæppe der duer, så vi vasker det et par
gange om ugen. Heldigvis har hun ikke kastet samme "kærlighed" på
sengetøjet - endnu.
I øvrigt er hun en lidt af en medicinsk mirakel-kat. Hun kom i løbetid for
et par uger siden, selvom hun er blevet steriliseret for længe siden.
Dyrlægen sagde at hun kun havde hørt om ganske få fortilfælde, men det er
dog muligt alligevel. Det er noget med at der kan sidde noget mikroskopisk
småt væv tilbage, men der et alligevel nok til at producere de hormoner der
får katten i løbetid.

M.v.h.
Gorm