Vice City. Militærbasen?
Fra : Colzen

Dato : 26-09-03 11:56

Hvor dælen er det nu lige den ligger?
Hvis jeg ikke husker helt galt er det ude omkring lufthavnen, men jeg kan
ikke finde den

Help please.

Colzen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 26-09-03 12:55

> Hvor dælen er det nu lige den ligger?
> Hvis jeg ikke husker helt galt er det ude omkring lufthavnen, men jeg kan
> ikke finde den

Når du kører ud mod lufthavnen, og du har den på venstre side, skulle
militærbasen efter min sparsomme hukommelse ligge lidt længere nede på højre
side.

Fra : Colzen

Dato : 26-09-03 13:26

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> Når du kører ud mod lufthavnen, og du har den på venstre side, skulle
> militærbasen efter min sparsomme hukommelse ligge lidt længere nede på
højre
> side.

Det vil jeg så prøve.
Takker.

Colzen

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 15:11

"Colzen" <colzen@SLETcolzen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor dælen er det nu lige den ligger?
> Hvis jeg ikke husker helt galt er det ude omkring lufthavnen, men jeg kan
> ikke finde den

Når du kører ind mod lufthavnens område, skal du bare holde til højre når
vejen deler sig, og når du kan dreje til højre af vejen gør du så det. Så
"sænker" vejen sig til under gade niveau, og så skal du kører til højre lige
efter vejen drejer..Så kommer basen på højre hånd..

Mvh. Mikkel

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-09-03 15:45

Mikkel Westh wrote:
> [...]
> "sænker" vejen sig til under gade niveau, og så skal du kører til højre lige
> efter vejen drejer..Så kommer basen på højre hånd..

Eller kør lige ud, forbi lufthavnsterminalen og bare følg den vej gennem
tunnellen og langs vandet.

Alternativt så kig på kortet.
Det er den store grå firkant øverst på venstre del af øen.

/Robert

Fra : Colzen

Dato : 27-09-03 12:50

Takker alle sammen. Nu er den fundet.