Vedr. www.dk-fritid-dyr-kat.dk (som er ned~
Fra : Line Wolff

Dato : 26-09-03 10:16

Hjemmesiden www.dk-fritid-dyr-kat.dk er for øjeblikket nede, pga.
flytning. Jeg skulle sige fra Webmoster Jette, at den forventes oppe
igen i løbet af et døgns tid, når maskinen, som den ligger på, har fået
strøm igen!

mvh Line

Fra : Jette Nielsen

Dato : 27-09-03 14:59

> Hjemmesiden www.dk-fritid-dyr-kat.dk er for øjeblikket nede, pga.=20
> flytning.

Tak for hjælpen Line

Jeg har været efter manden hele dagen... ikke noget med at spise,
drikke, sove eller foretage sig andre ligegyldige ting før NG'ens
hjemmeside er oppe igen
... og nu skulle det være ganske vidst og alt burde virke efter
hensigten. Der kan dog ikke sendes mail til
webmoster(a)dk-fritid-dyr-katdotdk ... men det skulle ske ret hurtigt,
og når det er på plads udsender jeg et nyhedsbrev.

Tak for tålmodigheden.... og undskyld dette skriveri om hjemmesiden i
NG'en.

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar