Skærme
Fijala 3554
MultiScan GDM-FW900
Fra : Info

Dato : 26-09-03 07:07

Jeg tænker på, at købe en MultiScan GDM-FW900 - er den noget værd ??

Info

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-09-03 13:39

Info skrev:

> Jeg tænker på, at købe en MultiScan GDM-FW900 - er den noget værd ??

Efter min mening så er det en fremragende skærm. Jeg har selv brugt en
FW900 i de sidste 3 års tid og bruger den stadig, selvom jeg for nylig
også har investeret i en TFT-skærm. Det eneste negative ved den er dens
størrelse og dens store varmeudvikling, men hvis skrivebordet er stort
nok og rummet er godt ventileret, så er det jo ikke noget problem.

Den kræver meget af grafikkortet. Dens anbefalede opløsning er 1920 x
1200 i 85Hz og ikke alle grafikkort på markedet kan levere et godt og
skarpt billede i den opløsning.

Madsen.

Fra : Info

Dato : 27-09-03 10:39

Jeg har fået ( købt ) skærmen, men der er et problem med opløsningen 1920
x 1200 - billedet bli´r meget bredere end skærmen...

Hvordan får man den lavet smallere, så det kommer til, at passe.

Du må meget gerne skrive direkte til mig, da jeg sjældent læser NG´en.

Tak.

Info

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-09-03 15:48

Info skrev:

> Jeg har fået ( købt ) skærmen, men der er et problem med
> opløsningen 1920 x 1200 - billedet bli´r meget bredere end
> skærmen...
>
> Hvordan får man den lavet smallere, så det kommer til, at passe.

Ved at gå ind i skærmmenuen og justere billedet smallere f.eks.
Umiddelbart ser det ud som om at FW900 ikke kan justeres, men hvis
du drejer på det hjul som sidder til venstre på den aflange cylinder
som sidder lige under Sony-logoet, så kommer der nogle knapper frem.

> Du må meget gerne skrive direkte til mig, da jeg sjældent læser
> NG´en.

Du har stillet et spørgsmål i gruppen og får derfor også svar i
gruppen. Du kan læse hvorfor her: <http://usenet.dk/netikette/cc.html>.

Madsen.