Møgeltønder Camping
Fra : Bente Jørgensen

Dato : 26-09-03 01:58

Sidste uge havde jeg ekstra lang weekend og tog alene til Møgeltønder
camping i 5 dage.

Det var en rigtig dejlig tur, især var jeg meget positiv overrasket over
utrolig søde og hjælpsomme fastliggere, som bestemt ikke havde nok i sig
selv. Jeg blev opfordret til at deltage i de forskellige aktiviteter som
fastlæggerne, i det afsnit jeg boede på, lavede sammen. Gåture, fisketure,
hyggeaften m.m. Her var sammenhold og hygge som også stod åben for
tilfældige normader.

Der var en dejlig atmosfære, alle på pladsen hilste, snakkede og tilbød
hjælp når de mente der var behov.

Jeg lod CVen stå til den kommende weekend og glæder mig meget til igen at
komme der ned.

Aldrig har jeg været ude for så søde og hyggelige fastliggere, derfor dette
lille indlæg.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : T. Hartung

Dato : 26-09-03 13:54

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme der ned.
>
> Aldrig har jeg været ude for så søde og hyggelige fastliggere, derfor

Det lyder da herligt - heldigvis er der en masse rare mennesker ja- i hele
verden - vi høre bare kun om "de andre" - men mon ikke også det er fordi du
ser godt ud at de er lidt vilde med dig ))

God Weekend - og hils i grænselandet !!
--
mvh.
T. Hartung