Lyseslukker :-)
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 00:31

Min Mis bliver mere og mere avanceret.

Seneste påhit fra hans side: Tænde og slukke lyset! Passer det ikke lige
Herren at stuelampen lyser, så slukker man da bare for den! Og forsøger at
ramme kontakten igen, for at få lys.... Ak.

Han har kapret en af mine minikommoder(
http://www.ikea.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=14&productId=11177&langId=-12&parentCats=10115*10298 )
som han så får en del af sit tørfoder serveret i. Det er intet problem at
trække skufferne ud, man stikker da bare poten ind i hullet og trækker til.
*S*
Kommoden står på gulvet under sofabordet, hvor den nu har fået sin faste
plads. Han elsker sin kommode.

Han er ved at lære at åbne døre, så der er håndtag, der snart skal vendes.
*G*

Helt normal er han vist ikke. Men han bor jo også sammen med mig.

Tina og Mis, der er ved at rydde sig endnu en hylde på en reol.

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Kate

Dato : 26-09-03 21:33

"Tina" <wunjo(snabel-a)mail.dk> wrote in

> http://www.ikea.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalog
> Id=10101&storeId=14&productId=11177&langId=-12&parentCats=10115*102
> 98

Sådan en har jeg også haft, men der var dog ikke nogle af mine kræ der
fandt på at åbne den Okay, indrømmet jeg var også så kedelig kun at
ha' skrivesager i den.

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 22:19

Kate wrote:
> "Tina" <wunjo(snabel-a)mail.dk> wrote in

> Sådan en har jeg også haft, men der var dog ikke nogle af mine kræ der
> fandt på at åbne den Okay, indrømmet jeg var også så kedelig kun
> at ha' skrivesager i den.

Hihi, jeg havde også kun kedelige skrivesager og småting i den. Så så han,
at den kunne åbnes... Den anden minikommode jeg har, står med siden til og
er klemt ind mellem nogle mapper, så han hverken kan åbne den eller pille
den ud af reolen. Selv store, tunge skuffer kan han åbne. :D

Tina og Mis

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk