Jeg gider simpelthen ikke
Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-09-03 23:33

Læse mig igennem alen lange ikke quotede indlæg .. og har besluttet mig for
kun at læse indlæg der er beskåret så kun det man besvarer er bevaret ... ..
synd ..for der er rigtig gode "ting " jeg gerne ville gå ind i .. men hvis
man vil have sit indlæg læst .. af mig i al fald .. må man quote som det
egentlig er en regel at man quoter i nyhedsgrupper .. og egentlig er det at
quote rigtigt vel et spørgsmål om respekt for alle i gruppe
hejhils fra Ami

Fra : corleone

Dato : 26-09-03 06:35

> quote rigtigt vel et spørgsmål om respekt for alle i

Til alle der gerne vil diskuterer herinde. Sådan besvare man et indlæg:

Klip alt væk du ikke direkte besvare!!!

Her er der en lille vejledning til hvordan man bedst diskuterer her i
nyhedsgrupperne. Det tager 2 minutter at lære!

Det er ganske enkelt. Så brug det dog!!!

Fra : Pwh

Dato : 26-09-03 09:03

corleone wrote:

> Her er der en lille vejledning til hvordan man bedst diskuterer her i
> nyhedsgrupperne. Det tager 2 minutter at lære!
>
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> Det er ganske enkelt. Så brug det dog!!!

Det link har jeg postet flere gange uden den store effekt.
Men jeg synes faktisk at det er blevet en smule bedre på det sidste.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-09-03 20:41

On Fri, 26 Sep 2003 00:33:01 +0200, "Anne-Marie Prange"
<ampm@ribe.bynet.dk> wrotd:

> [...]
>egentlig er en regel at man quoter i nyhedsgrupper .. og egentlig er det at
>quote rigtigt vel et spørgsmål om respekt for alle i gruppe

,uha uha nu bliver folk nok bange hvis du ikke vil læse deres indlæg
og før du også vil læse dem skal folk foresten også skrive i det
samme overvenlige fedtende politisk korekte sprog til alle om altting
ikke ?alle skal være søde og alt skal være godt og rart ikke, og man
må ikke være uenige, og hvis man er så skal man sende knus og
krammehilsner tilsidst ikke ? ellers kommer der måske _endnu_ et
melodramatisk farvel fra dig uha uha ,,kan du slet ikke se at det
måske er dig der burde være lidt mere tolerant og akseptere at ikke
alle følger din måde at tænke på ?

jorden går altså ikke under af at jeg sender et link ind om en
kattehaderside ! der er altså nogen der syntes at det er sjovt !det er
ikke kun din NG vel, og som mange andre har sagt utallige gange så kan
du jo bare lade være med at læse det hvis du syntes at det er så
frygteligt ikke ! men du har det vist fint med at kunne brokke dig
lidt også

det er _ikke_ din NG ! du må lære at akseptere at folk er forskellige,
jeg er da også ved at brække mig nogle gange over visse personers
sukkersøde kvalmende pussenussesnak om katte og klikkeraktivering fra
en ulvebog, men ved du hvad jeg gør ? jeg læser bare videre og noget
andet, prøv det . Du har ellers i meget lang tid skrevet pænt til mig
og jeg har skrevet pænt til dig, men nu vælger du så at kalde mig det
ene og det andet, verden indretter sig altså ikke efter dig !

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : Kurt Becher

Dato : 28-09-03 13:38

> [...]
> melodramatisk farvel fra dig uha uha ,,kan du slet ikke se at det
> måske er dig der burde være lidt mere tolerant og akseptere at ikke

Det var vist ikke det hun skrev?!?!?

> [...]
> du jo bare lade være med at læse det hvis du syntes at det er så
> frygteligt ikke ! men du har det vist fint med at kunne brokke dig

WOW. Du føler dig vist truffet... Hun klager ikke over indholdet i
indlæggene, men over citatteknikken, der ofte benyttes forkert i henhold til
de retningslinier der er udstukket for usenet. En holdning, jeg (uden at
lægge hovedet på blokken) og så mener at have set dig fremføre....

> det er _ikke_ din NG ! du må lære at akseptere at folk er forskellige,

Læs lige indlægget igen!!!

> [...]
> sukkersøde kvalmende pussenussesnak om katte og klikkeraktivering fra
> en ulvebog, men ved du hvad jeg gør ? jeg læser bare videre og noget

Fin fremgangsmåde. Med den korrekte citatteknik går det oven i købet en del
hurtigere at få skilt fårene fra bukkene.

>Du har ellers i meget lang tid skrevet pænt til mig
> og jeg har skrevet pænt til dig, men nu vælger du så at kalde mig det
> ene og det andet, verden indretter sig altså ikke efter dig !

Er det samme indlæg vi læser????

MVH

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-09-03 15:41

> [...]
>de retningslinier der er udstukket for usenet. En holdning, jeg (uden at
>lægge hovedet på blokken) og så mener at have set dig fremføre....

,ja men hun har lige brokket sig helt vildt over at folk ikke skriver
det rette sprog osv i et andet indlæg og nu dette , det er da for
meget at skulle læse folks og sure opstød og brok hele tiden !