irsk sang/titel
Fra : Bertelsen

Dato : 09-04-01 22:40

- hvem kan hjælpe med en sang, hvis omkvæd går på noget om "Island Queen"?
Sangen er hørt på en irsk pub i sommer i Limerickområdet - og kan være enten
pop eller traditionel.

Ivar

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 10-04-01 01:43

Hej
prøv at se på http://jeff-ward.com/sounds.htm
Der er et nummer der hedder Island Queen..det kunne måske være den.....
enjoy

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk
tjek også www.musiklinien.dk ......fordi livet er for kort til dårlig
musik!

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 10-04-01 21:42

> --
> Med venlig hilsen
> Anette & Søren Faarborg
> The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
> www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk
> tjek også www.XXX ......fordi livet er for kort til dårlig
> musik!

Jeg synes, det tenderer spam af vores nyhedsgrupper, når halvdelen af en
mail fra Flying Underdogs er underskrifter på diverse. Specielt også når de
er direkte vildledende.

Ved at besøge omtalte websted bliver man absolut ikke bekræftet i, at den
gode musik bliver taget seriøs. Dette ment som ren og skær information. Ved
at besøge www.underholdningsnettet.dk får man derimod saglig og redelig
information. Eksempelvis netop nu en artikel om jernladyen Marianne Florman,
der fortæller om musikere og deres præstationsangst. Der er også
konkurrencer om musikinstrumenter, og sådan kunne man blive ved, og jeg
skriver det KUN, fordi dette er en diskussionsgruppe, og jeg ønsker at
diskutere, hvorvidt det overhovedet er tilladeligt at sende nyheder ud med
så mange underskrifter i hver mail, når ingen af dem fører nogen steder hen.
Ellers må pølserne pakke sig og bruge krudtet på noget andet.

mvh

Poul Erik Finn

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 10-04-01 21:58

"Finn Byrgesen" skrev i en meddelelse >

> Jeg synes, det tenderer spam af vores nyhedsgrupper, når halvdelen af en
> mail fra Flying Underdogs er underskrifter på diverse. Specielt også når
de
> er direkte vildledende.

Måske er flyinghotdogs lige i overkantenten, men det står dog stadig som en
tydelig signatur i bunden. Havd der er endnu værre er i mine øjne, at du
benytter chancen for, under dække af at ville beskytte os mod reklame, at
reklamere for en anden side - nu skal jeg ikke komme ind på min samg vedr.
den salgs musik der er omtalt på det site du nævner, men man kunen mene, at
det er lige så usmageligt og useriøst som hotdogssite....

Husk: Man skal feje de glasskår der ligger foran ens dør op før man fejer
andres glasskår op, især hvis man selv har kastet stenen ind i
glashuset....

Kåre
- der ikke har en signatur - men kun fordi jeg ikke har en hjemmeside at
reklamere for

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 10-04-01 22:51

On Tue, 10 Apr 2001 22:41:55 +0200, Finn Byrgesen wrote:

> Dette ment som ren og skær information. Ved at besøge
> www.xxxxxxxxxxxxxxx.dk får man derimod saglig og redelig
> information.

*PLONK*

,

--
"Some are born to sweet delight Adam Sjøgren
Some are born to endless night." asjo@koldfront.dk

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 11-04-01 09:30

Finn Byrgesen skrev:

> Ved at besøge www.underholdningsnettet.dk får man derimod saglig og redelig
> information.

Til gengæld er det pissehamrende uredeligt, at du ikke skriver, at det er
dig selv, der har ovenstående sted:
http://www.ripe.net/cgi-bin/whois?query=underholdningsnettet.dk

Jeg HADER, når folk forsøger at snyde mig, og min tiltro til ovenstående
site (og dig) på baggrund heraf er lig nul!

> [...]
> ud med så mange underskrifter i hver mail, når ingen af dem fører nogen steder

Nej, du skriver det, fordi du ser en mulighed for at reklamere for dit eget
site.

Vedrørende signaturer, så kan man simpelthen henvise til
<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>. Her står blandt andet:

"Det er accepteret at have reklamer for WWW-sider i sin signatur. ...
Begrundelsen for accepten af disse i signaturen, skal søges i at signaturen
opfattes som et "fristed", i den forstand at afsenderen kan skrive hvad han
har lyst til."

Og så er den vist ikke så meget længere...

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 11-04-01 10:33

> Til gengæld er det pissehamrende uredeligt, at du ikke skriver, at det er
> dig selv, der har ovenstående sted:
> http://www.ripe.net/cgi-bin/whois?query=underholdningsnettet.dk

Nu må du lige styre dig. Det er ikke min fejl, du læser news så sjældent.
Efterhånden ved enhver da, at www.underholdningsnettet.dk er ejet af os.

> Jeg HADER, når folk forsøger at snyde mig, og min tiltro til ovenstående
> site (og dig) på baggrund heraf er lig nul!

Tja, hvad skal man sige. At du mangler nogle nuancer, før du fælder en dom,
ikk.

> Nej, du skriver det, fordi du ser en mulighed for at reklamere for dit
eget
> site.

Naturligvis, må vi ikke have lidt sjov her i gruppen også, hvorfor så
forbandet studentikos altid - læs mellem linjerne, åbn vinduet og brøl -
"livet er fuckín´ fedt"OK

mvh

finn b-

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 11-04-01 10:42

"Finn Byrgesen" <byrgesen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Nu må du lige styre dig. Det er ikke min fejl, du læser news så sjældent.
>Efterhånden ved enhver da, at www.underholdningsnettet.dk er ejet af os.

Jeg vidste ikke at underholdningsnettet var ejet af jer, men det ved
jeg nu. (Og jeg vil påstå at jeg ikke læser news sjældent, min. 2
gange dagligt.)

>Tja, hvad skal man sige. At du mangler nogle nuancer, før du fælder en dom,
>ikk.

Nej, jeg mener Jesper er i sin fulde ret til at fælde den dom over
dig, tilsyneladende er du jo udemærket klar over at du bryder med
retningslinierne.

>Naturligvis, må vi ikke have lidt sjov her i gruppen også,

Jo, naturligvis, hvis det ikke lige var fordi skjult reklame passede
på din definition af sjov.

>hvorfor så
>forbandet studentikos altid - læs mellem linjerne, åbn vinduet og brøl -
>"livet er fuckín´ fedt"OK

Hvis det kan få dig til at undlade at lave skjult reklame er jeg
frisk.

FUT!
--
mvh Andreas
http://nau.dk

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 11-04-01 13:42

Finn Byrgesen skrev:

> Nu må du lige styre dig.
Rolig nu. Det skal jeg nok selv finde ud af. Det er jo ikke mig, der ikke
følger retningslinierne.

> Det er ikke min fejl, du læser news så sjældent.
Jeg læser news flere gange dagligt. Er det sjældent?

> Efterhånden ved enhver da, at www.underholdningsnettet.dk er ejet af os.
Jeg læser flere nyhedsgrupper og kan altså ikke holde styr på alle
forfattere og deres sites.

Og hvorfor undgår du egentlig behændigt at gøre opmærksom på tilknytningen i
det indlæg, jeg kritiserede?

> Naturligvis,
Hold venligst op med det. Reklamer er ikke velsete i denne gruppe (bortset
fra i signaturen).

> må vi ikke have lidt sjov her i gruppen også,
Hvorfor er det så sjovt, at du reklamerer for dit site?

Dit indlæg var faktisk en kritik af Flying Hotdogs' signatur - hvis du
skulle have glemt det! Det er altså i orden ("lidt sjov"), hvis du
reklamerer for dit site (på en uredelig måde), men det er ikke i orden, hvis
Flying Hotdogs har et link til deres site *i deres signatur*? Ja, ja, hvis
moral er godt, må dobbeltmoral være dobbelt så godt...

(For selve Flying Hotdogs indlæg havde du vel ikke noget imod - det var en
fin hjælp til "Bertelsen", der ledte efter en sang.)

> åbn vinduet og brøl - "livet er fuckín´ fedt"
Du prøver at snyde os, og derefter skal vi råbe "livet er fuckín´ fedt"?
(Smiler opgivende, ler for mig selv og ryster på hovedet).

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 11-04-01 15:24

Vores diskussion antager en karakter af mudderkastning, hvilket jeg ikke er
til.

Du er velkommen privat, hvis der er noget, du vil have belyst.

mvh

finn b-

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-04-01 19:54

"Finn Byrgesen" <byrgesen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Vores diskussion antager en karakter af mudderkastning, hvilket jeg ikke
er
> til.

Personligt så jeg intet der tangerede mudderkastning i Jespers indlæg. Det
var et sagligt indlæg der holdt sig til emnet. At emnet så er off-topic (OT)
er en helt anden side af sagen. Så vidt jeg kan bedømme hører den snarere
hjemme i dk.admin.netikette. Mudderkastning, derimod, hører hjemme i
dk.snak.mudderkastning

/Nikolaj