Hvordan får jeg dette skrevet ud i en teks~
Fra : Hansen

Dato : 25-09-03 21:20

Hejsa.. som spørgsmålet lydder kunne jeg godt tænke mig at vide om der er
meget arbjede i at få min udskrift både på skærmen og i en tekse fil

Min kode
$re = mysql_query("SELECT ident,arrangement,Efternavn,job FROM
arrangementsliste ORDER BY ident ");
echo "<table>";
while ($row = mysql_fetch_array($re)) {
echo "
}
echo "</table>";
?>

Fra : Hansen

Dato : 25-09-03 21:24

Jeg glemte lige at jeg har fundet ud af hvordan jeg åbner en fil.. det
eneste jeg mangler at at tilføje min variabler

{
$fp = fopen("C:/test.txt","w");
fputs($fp,$nytxt);
fclose($fp);
}

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 25-09-03 21:36

Hansen wrote:

> Jeg glemte lige at jeg har fundet ud af hvordan jeg åbner en fil.. det
> eneste jeg mangler at at tilføje min variabler
>
> {
> $fp = fopen("C:/test.txt","w");

$nytxt='alle dine data alle dine data osv osv';

> fputs($fp,$nytxt);
> fclose($fp);
> }

Det skulle vist være det