hjælp
Fra : Heine

Dato : 25-09-03 20:58

Hej

håber her er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, jeg har hørt en melodi et
par gange, og set den i boogie og på mtv - men jeg kan ikke finde ud af hvem
det er med eller hvad den hedder, de synger noget med me and you !?!? hmm,
og musikvideoen er en tegnet sag, med nogle små mænd - tegnet på en lidt
speciel måde.
Ved godt det er lidt plat, men er der nogen der tilfældigvis ved hvad jeg
snakker om

mvh

Heine

Fra : Thomas

Dato : 25-09-03 21:01

Hejsa

Hmmm... Det er vel ikke Mew's sang '156' du har hørt?

Mvh. Thomas

Fra : Kong Kent

Dato : 25-09-03 21:07

> [...]
> og musikvideoen er en tegnet sag, med nogle små mænd - tegnet på en lidt

Kan det være bandet MEW du tænker på?

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 25-09-03 21:15

> [...]
> speciel måde.
> Ved godt det er lidt plat, men er der nogen der tilfældigvis ved hvad jeg

Jeg har ikke umiddelbart set Mews video, men et andet godt bud vil være
Kashmir med Rocket Brothers.

Tegnet af Morgenthaler fra Wulffmorgenthaler.com - den ligner ikke helt
stilen i videoen, men lidt kan da genkendes.

Fra : Heine

Dato : 25-09-03 22:02

Hej Det var mew jeg snakkede om, kanon godt gået . 1000000000 tak.

Fra : Heine

Dato : 25-09-03 22:14

Hej igen,

takker for de hurtige svar, men det var desværre hverken MEW eller Kashmir,
men de minder begge 2 om den - det er en stille melodi - videoen minder
meget om en gammel en (ca ½år) med nogle kartoffelagtige mennesker som
bygger et rumskib og flyver i det ?!? Ved godt det lyder langt ud, meeen

Fra : Thomas

Dato : 25-09-03 22:57

> [...]
> meget om en gammel en (ca ½år) med nogle kartoffelagtige mennesker som
> bygger et rumskib og flyver i det ?!? Ved godt det lyder langt ud, meeen

Og du er heeeelt sikker på det ikke er Kashmir? Videoen til Kashmirs sang
Rocket Brothers er en tegnefilm om 2 venner, der bygger et rumskib...
Og pladen er lidt over et halvt år gammel (Videoen er lidt yngre).

På Kashmir.dk under 'discography' kan du se videoen...

Mvh. Thomas

Fra : -V-

Dato : 25-09-03 22:59

Heine wrote:
> [...]
> videoen minder meget om en gammel en (ca ½år) med nogle
> kartoffelagtige mennesker som bygger et rumskib og flyver i det ?!?

Hvis du er sikker på at det ikke er Kashmir, så kunne det være Supermen
Lovers med 'Starlight'.

-V-

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 26-09-03 08:43

Heine <duppeNOSPAN112@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bkvlqb$27ko$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> meget om en gammel en (ca ½år) med nogle kartoffelagtige mennesker som
> bygger et rumskib og flyver i det ?!? Ved godt det lyder langt ud, meeen

Den sidste lyder helt klart som Kashmirs Rocket Brothers. Dit oprindelige
spørgsmål kan jeg til gengæld ikke rigtigt hjælpe dig med.

Mvh Mikkel