Hjælp!!!
Fra : Dennis Lavrsen

Dato : 25-09-03 22:06

Haløjsa jeg har et problem som jeg håber en af jer kan svare på

Jeg har været ved at kigge lidt på instrumenterings lyset i min bil (Mazda
626) jeg er ved et uheld kommet til at kortslutte banerne til lyset bag på
instrumentbrættet.
Først lugtede der lidt brændt hvorefter lyset gik ud. Der er stadig lys i
div. knapper i bilen som skulle køre på samme sikring, men der er ingen lys
i instrumentbrættet.
Er der et klogt hovede der kan fortælle mig hvad der kan være galt?

Mvh Dennis Lavrsen

Fra : alexbo

Dato : 25-09-03 20:29

"Dennis Lavrsen" > skrev

> Først lugtede der lidt brændt hvorefter lyset gik ud.

Mon ikke der er brændt noget, en bane f. eks.

mvh
Alex Christensen

Fra : Allan Johansen

Dato : 25-09-03 21:05

Tjek lige dit ur....

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-09-03 21:23

"Allan Johansen" <AllanJ@post.cybercity.dk> skrev :

>Tjek lige dit ur....

Skulle det have noget at gøre med det manglende lys i
instrumentbrædtet ?
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-09-03 00:39

<jan@stevns.net> skrev

> Skulle det have noget at gøre med det manglende lys i
> instrumentbrædtet ?

*Tager sig til hovedet.avi*

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-09-03 06:27

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

><jan@stevns.net> skrev

>*Tager sig til hovedet.avi*

Hvorfor nu det , Uffe ? <grin>

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-09-03 08:23

"Dennis Lavrsen" <dennislavrsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lys
> i instrumentbrættet.
> Er der et klogt hovede der kan fortælle mig hvad der kan være galt?

Mon der er en ledning som er 'bare en smule krøllet'.
Du har lavet en kortslutning og derved brændt en ledning/stik/bane over.
Ellers, undersøg alle sikringerne, manualer/instruktionsbøger kan tage fejl
(er set).

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC