....endnu en gammel sang
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 25-09-03 19:36

Det er en kvindegruppe (såvidt jeg husker), og sangen er fra 70'erne, måske
primo 80'erne.

Der synes noget med "....and I don't wanna be your lover for the weekend".
Jeg vil egentlig tro, den kunnne hedde noget med "weekend".

Har I et bud på sangens navn og gruppen?

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 25-09-03 19:44

Henrik Steffensen skrev:

> Der synes noget med "....and I don't wanna be your lover for the
weekend".
> Jeg vil egentlig tro, den kunnne hedde noget med "weekend".

Det gør den skam også. Den er med den hollandske gruppe Earth & Fire og
er fra 1979.

TT

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 25-09-03 19:53

"Thomas Thorsen" <usenet@thomasFjernDettethorsen.dk> wrote in message

> weekend".
>
> Det gør den skam også. Den er med den hollandske gruppe Earth & Fire og
> er fra 1979.

Det er simpelthen fantastisk - jeg har efterlyst to old-gamle sange i aften,
og begge er blevet besvaret indenfor få minutter!! Super!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-09-03 23:39

som jo er en herlig klasiiiker - hvilket ikke kan siges om scooters udgave
af samme!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight