ubåds spil?
Fra : Schuberti

Dato : 25-09-03 17:49

hvilke ubådsspil er de bedste på markede...?

Silent Hunter
og Sub commander, er der andre man bør kende og hvilket er efter jeres
mening det bedste?

mvh
schuberti

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-09-03 21:00

"Schuberti" <kasbonderup@hotmail.com> wrote in message news:3f731c85$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> [...]
>
> Silent Hunter
> og Sub commander, er der andre man bør kende og hvilket er efter jeres

Hey!
Ved ikke om man ligefrem kan kalde det for et ubådsspil, men venter selv med
spændning på Harpoon 4 med release d. 170103.
Kender godt nok ikke noget til Harpoon 1-3. Men det lyder spændene.

Mvh
Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-09-03 21:09

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> wrote in message news:3f734944$0$54775> spændning på Harpoon 4 med
> release d. 170103.

Ups! Skulle stå d. 171003.

Mvh
Brian

Fra : Karl

Dato : 25-09-03 21:13

On Thu, 25 Sep 2003 18:49:21 +0200, "Schuberti"

Silent Service

Fra : ragnar

Dato : 26-09-03 22:32

Uden tvil Harpoon3:
http://www.harpoonhq.com/whatis.htm

Fra : Brian Hansen

Dato : 26-09-03 23:19

"ragnar" <ragems@hotmail.com> wrote in message news:225dd10a.0309261331.4eb7a88@posting.google.com...
> Uden tvil Harpoon3:
> http://www.harpoonhq.com/whatis.htm

Hey!
Nu er det så lige at jeg vil spørger om hele spille går ud på at "kigge" på de
kort som der er screenshots af på siden?
Kan umiddelbart ikke finde andre screenshots end dem du henviser til.
Som du sikkert kan se, kender jeg overhoved intet til Harpoon serien,
men er nysgerrig for at høre om det ikke er noget alá Silent Hunter,
du ved hvor man ER i en ubåd?...

Har ledt efter en preview af Harpoon, for at blive klogere, men uden held.
Min tidligere udtalelser ang. Harpoon 4 har jeg kun via dette links:
http://www.realgames.dk/realgames_2/default.asp?page=showproduct&product_number=11171&

Mvh
Brian

Fra : ragnar

Dato : 27-09-03 16:06

Alle units in Harpoon3 kontrolleres fra det taktiske displayet. Du kan
laste ned demo (for PC og Mac) her:
http://www.harpoon3.com/harpooon3_demo.html

Harpoon3 scenarios:
http://www.harpoonhq.com/db2000.html

Andre screenshots (fra MAYHEM scenarioet som vi jobber med):
http://www.harpoonhq.com/images/h3_005.gif
http://www.harpoonhq.com/images/h3_040.gif
http://www.harpoonhq.com/images/h3_041.gif
http://www.harpoonhq.com/images/h3_042.gif
http://www.harpoonhq.com/images/h3_001.gif
http://www.harpoonhq.com/images/h3_002.gif

SLBM launch on New York:
http://www.harpoonhq.com/images/h3_030.gif
http://www.harpoonhq.com/images/h3_031.gif
http://www.harpoonhq.com/images/h3_032.gif

Fra : ragnar

Dato : 27-09-03 16:09

Jeg glemte nesten å si at Harpoon3 har kanskje den mest avanserte
sonar-modellen som noen gang er laget for et spil. Details:

http://www.harpoonhq.com/harpoon2/h3_sonar_model.html