Pro Plan
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 17:54

Hejsa

Er der nogle af jer derude der fodrer med Pro Plan?

Gode eller dårlige erfaringer med det?

Tina - der er nysgerrig

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 26-09-03 07:26

Hej Tina,

jeg fodrer i perioder med Purina Pro Plan - først fordi jeg lige skulle
prøve det, og så fordi jeg vandt en pose, og så fordi det var billigt
*grin*. Kattene er ret vilde med det og jeg har ikke bemærket nogen
problemer, bortset fra at jeg som sædvanlig synes at kroketterne er for små
til store katte, så jeg blander med Hill's Oral Care eller RC Maine
Coon-foder. Ellers sluger de jo bare det hele....

/Pernille

Fra : Stine Hilskov

Dato : 26-09-03 10:16

Hej Tina.

Jeg prøvede det engang, fordi det var billigt og virkede OK i kvaliteten?

Mine katte synes det var spændende de første par dage, men ville derefter
ikke æde det.

Hilsen Stine

Fra : Dan Mortensen

Dato : 26-09-03 11:09

"Tina" <wunjo(snabel-a)mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogle af jer derude der fodrer med Pro Plan?

Ja

> Gode eller dårlige erfaringer med det?

Vi bruger det som supplement til RC og Hill's vores NFO og MCO er alle
vældigt glade for det. Jeg tror kvaliteten er i orden men er ikke expert i
at analysere indholdsfortegnelser.

I følge hvad de selv oplyser er de det største mærke af kvalitets foder i
USA.

/Dan Mortensen
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 15:50

Dan Mortensen wrote:

> [...]
> expert i at analysere indholdsfortegnelser.
>
> I følge hvad de selv oplyser er de det største mærke af kvalitets

Efter hvad jeg har kunne grave frem på deres hjemmeside, så er kvaliteten på
højde med de kvalitetsfodermærker, der ellers udbydes herhjemme.

Hvem er den danske distributør?

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 26-09-03 16:44

"Tina" <wunjo(snabel-a)mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem er den danske distributør?

Det er Eldorado(http://www.eldorado.dk), det kan man så mene om hvad man vil
men billige synes jeg nu ikke de er.

/Dan Mortensen
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 16:56

Dan Mortensen wrote:
> "Tina" <wunjo(snabel-a)mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er Eldorado(http://www.eldorado.dk), det kan man så mene om hvad
> man vil men billige synes jeg nu ikke de er.

Tak for oplysningen.

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Sara

Dato : 26-09-03 18:02

On Thu, 25 Sep 2003 18:53:54 +0200, "Tina" <wunjo(snabel-a)mail.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Er der nogle af jer derude der fodrer med Pro Plan?
>
>Gode eller dårlige erfaringer med det?

Jeg er en af de der Amerikansk bosiddende der fodrer med ProPlan og
jeg har ikke haft nogen problemer. Engang imellem giver jeg mine katte
lidt vådfoder, men specielt min hunkat foretrækker tørfoderet frem for
det våde (Det er når hun har inhalleret sovsen fra det våde ;)

Vi fodrer normalt med en blanding af Kylling-Ris og Turkey-Barley (Er
ikke helt sikker på oversættelsen her)

Sara