Zero Hour Problem
Fra : S Nielsen

Dato : 25-09-03 16:19

Hej

Jeg får ikke lov til at starte Zero Hour op ??
Computeren skriver "Cannot locate the CD-ROM. Please insert the correct
CD-ROM, select ok and restart application."

Når jeg sætter CD 1 af Zero Hour i drevet, kommer der en menu op hvor jeg
kan vælge play. Når jeg så trykker på play kommer den nævnte fejl op. Jeg
har prøvet at installere spillet på en anden computer, og der er det samme
problem.

Og ja, både Generals og Zero Hour er originale!!

Hvad kan jeg gøre ?

På forhånd tak for hjælpen!!

mvh

Steinar

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-09-03 16:54

S Nielsen mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
> er det samme problem.
>
> Og ja, både Generals og Zero Hour er originale!!

Har du prøvet at fodre den med generals cd'en istedet ?

megagames.com har en masse no-cd patches, er stadigvæk ikke helt sikker på
om de er lovlige at bruge selvom man har originalen, men jeg har ingen
skrubler ved det.

Fra : S Nielsen

Dato : 25-09-03 17:00

Hej

Ja, jeg har prøvet med Generals CD'en, men så kan jeg ikke vælge Challenge i
Solo Play menuen for at få glæde af Zero Hour Så kan jeg kun spille det
"alm." Generals.

Ang. No-cd patch, så har jeg ladet mig fortælle at man så ikke har
muligheden for at spille over nettet ?!??

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-09-03 21:06

"S Nielsen" <mette.steinar@attdcadsl.dk> wrote in message news:3f730765$0$32430$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hvad kan jeg gøre ?

Bare en tanke; har du to drev? (eks. brænder og alm. cd-rom drev )
Hvis tilfældet, har du da prøvet at smide disken i det andet drev?

Har selv været udsat for at et spil ikke ville læse fra master-drevet,
men skulle bruge slave-drevet.

Mvh
Brian

Fra : S Nielsen

Dato : 28-09-03 12:41

Hej

Jeg har prøvet at installere spillet (både Generals + Zero Hour) fra begge
drev; men uden held.

Spillet kan godt nok installeres, men når jeg prøver at starte Zero Hour,
kommer der et opstartsbilledet, drevet kører nogle få sek, og så kommer
fejlen "Cannot locate the CD-ROM. Please insert the correct