HVOR meget mad regner man sig med pr kg pr~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-09-03 16:46

ja jeg er klar over det kommer selvfølig an på hvad hunden laver om
det er en pudel der ligger til pynt et eller andet sted eller en hyrde
hund der løber 40 km om dagen ... men jeg har sgu funde et sted hvor
jeg kan køne en mastino i tjekoslovakiet for 250 $ - men jeg vil jo
også ha en manar - det er jo 2 store hunde men de skal jo ikke lave
andet ind at gå rundt være vagt hunde ... når jeg flytter på landet
..... men jeg har en ide om det blive rMEGET DYRT I FODER :)

jeg er tilgengæld også helt sikker på jeg ALDIRG FOR INDBRUD :)
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Pia J

Dato : 25-09-03 16:59

Du skal regne med at sådan en hund spiser for ca. 500 om måneden, +
forsikring, dyrlæge osv. Desuden skal du ikke regne med, du kan opdrage den
med samme metoder du bruger til din lille hårløse, så ender det med, det er
dig der ikke kan komme ind i din have.

:Pia

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-09-03 21:04

On Thu, 25 Sep 2003 17:58:40 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Du skal regne med at sådan en hund spiser for ca. 500 om måneden, +
>forsikring, dyrlæge osv.

Nå men det er da ok ...men jeg vil ha 2 ..

>Desuden skal du ikke regne med, du kan opdrage den
>med samme metoder du bruger til din lille hårløse, så ender det med, det er
>dig der ikke kan komme ind i din have.
'

Nahh store hunde er sgu ikke svære - der er man jo klar over man skal
tage ved fra starten...hvor jeg tror fejlen ved den lille er man
tænker herre gud - den er jo ikke så stor ...vs. mastino

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 25-09-03 21:36

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Nå men det er da ok ...men jeg vil ha 2 ..

Men så gør du bare sådanneher:

2 x 500 = 1000

Sådan og værsågod!

> Nahh store hunde er sgu ikke svære - der er man jo klar over man skal
> tage ved fra starten...hvor jeg tror fejlen ved den lille er man
> tænker herre gud - den er jo ikke så stor ...vs. mastino

Håber da du ved der er forskel på racer og hvordan de skal håndteres! Du kan
ikke sige store hunde generelt...

Rinnie

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 21:54

Rinnie Ilsøe wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Men så gør du bare sådanneher:
>
> 2 x 500 = 1000
>
> Sådan og værsågod!

Hov hov, det gik altså for hurtigt for mig ;)
Kan vi få den en gang til langsomt

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-09-03 09:25

On Thu, 25 Sep 2003 22:36:07 +0200, "Rinnie Ilsøe"
<adminNOSPAM@flatcoated-retriever.dk> wrotd:

> [...]
>er

>Håber da du ved der er forskel på racer og hvordan de skal håndteres! Du kan

,,,nej det er netop det ! hvis man slår en mastino så kan man være
sikker på at den udvikler sig til en farlig hund, men der var jo også
noget med at han ville have vagthunde, jeg er bare glad for at jeg
ikke skal på besøg sådan et sted !

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : Mic

Dato : 25-09-03 17:20

> [...]
> andet ind at gå rundt være vagt hunde ... når jeg flytter på landet
> .... men jeg har en ide om det blive rMEGET DYRT I FODER :)

Ja lol og husk at give dem mad for ellers æder de sq den der hårløse lol

Michael
Der bruger Ca. 400 / 500 om måneden på foder til sin Rottweiler.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-09-03 21:13

On Thu, 25 Sep 2003 18:19:35 +0200, "Mic" <sletmig@jubiimail.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>

>Ja lol og husk at give dem mad for ellers æder de sq den der hårløse lol

ja det er jo det ... men det tror jeg nu ikke vi har haft både mastino
og har manar i Italien .... mastinoen er led - manaren der er ikke det
store ... den har da bidt nogen stykker men det har været fordi de er
hoppet ind på grunden .... ja også vadet posten ind en gang hvor døren
stod åben ... men hold kæft flavia det var mastif den bed en dame i
ansigte så hun skulle jeg ved faneme ikke hvor mange sting ... ja det
var ikke mig der stod for dem - men det var jo vandvitigt at ham dem
til at gå frit imens de havde gæster det har de aldrig gjort med
manaren

>Michael
>Der bruger Ca. 400 / 500 om måneden på foder til sin Rottweiler.

har tænkt lidt på atr købe sådan noget slagteri affald ko maver osv
blande det med ris gulerøder koge det frysse det ned også gi dem det
sammen med - ja hwa fan er det hun for den lille euganuby sådan lyder
det ...

--
Mv.
Bo M Mogensen