Autolakering hvor ?????
Fra : OK

Dato : 25-09-03 12:08

Hej

Er der nogen der ved hvor man billigst får hellakeret en Audi 100.

Mvh

K.N

Fra : Tom

Dato : 25-09-03 12:11

> Er der nogen der ved hvor man billigst får hellakeret en Audi 100.

I Polen

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : OK

Dato : 25-09-03 12:16

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> I Polen
>
> --
> Tom
>
> Unofficial FORD site Denmark
> http://members.tripod.com/FORD_DK
>
> Ja men nu skal det altså helst være i DK og gerne i Nord eller
midtjylland.

KN

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-09-03 12:45

"OK" <lysthaab@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor man billigst får hellakeret en Audi 100.

Der ligger en farvelade butik i Holstebro - mon ikke de er til at snakke med
hvis du medbringer et fornuftigt forhandlingsgrundlag(=en kasse øl).
De var ihvertfald til at handle da jeg havde fat i dem, så de skal male
motorhjælmen til pug'en på mandag.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : OK

Dato : 25-09-03 13:51

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-09-03 14:41

"OK" <lysthaab@mail.dk> wrote in message

[omlakering af bil..]

> [...]

Autohallens Autolak

Niels Ebbesens Vej 12
7500 Holstebro
Tlf: 97 41 05 06

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Tom

Dato : 25-09-03 18:27

> Autohallens Autolak

og de maler en motorhjælm for en kasse bajere?

Fra : Ole Hansen

Dato : 26-09-03 12:52

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> writes:

> og de maler en motorhjælm for en kasse bajere?

Det vigtigste spørgsmål er vel: Og de maler en motorhjelm efter en
kasse bajere?

Skal det være rigtig godt (men ikke specielt billigt) så er Mejlstrup
i Hobro et godt bud. Jeg har kun set yderst seriøst arbejde fra deres
side..

--
Ole Hansen

Fra : Tom

Dato : 26-09-03 13:04

> Det vigtigste spørgsmål er vel: Og de maler en motorhjelm efter en
> kasse bajere?

Hvordan bliver resultatet efter en kasse bajere

> Skal det være rigtig godt (men ikke specielt billigt) så er Mejlstrup
> i Hobro et godt bud. Jeg har kun set yderst seriøst arbejde fra deres
> side..

Ja sådan nogle autolakerer kan deres kram (hvad jeg har set).

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-09-03 21:29

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan bliver resultatet efter en kasse bajere

Hvordan det ser ud skal jeg ikke sige noget om, men det er garanteret sjovt
!

'hik'

mvh Uffe (rødvin er bedre)
Sierra 2,0i DOHC