Typhoon speednet wireless PCMCIA Card "11M~
Fra : Nick

Dato : 25-09-03 15:23

Hej NG

Jeg har netop køb ovenstående kort. Mit problem er at der ikke følger noget
software til XP med. Man skal blot lade XP finde kortet og så skrive stien
til driveren og så burde det være installeret.

Det virker absolut ikke optimalt. Kortet har ofte problemer med at få
net-forbindelse. Jeg undersøgte det software Typhoon har liggende på deres
hjemmeside men når jeg installerer det kan det ikke finde mit kort.

Så er der nogen der har kortet eller blot ved hvad jeg kan gøre?

Håber i kan hjælpe

Tak