problem
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 25-09-03 11:44

jeg har brug for et php script så jeg kan lave en automatisk køb/salg side
hvor klubbens medlemmer kan gå ind og sætte en ting til salg og får et
password, med passwordet kan de så slette deres egen annonce igen, der skal
også være mulighed for at sætte et billede ved annoncen, nogen der keder et
sted man kan hente sådan en færdig løsning, eller ved hvad det kaldes på
engelsk, jeg har prøvet på php nyhedsgruppen, men de mener ikke spørgsmålet
høre hjemme på i ders gruppe, så nu prøver jeg her......
/Henrik

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-09-03 11:51

Henrik Ø. Knudsen wrote:
> [...]
> engelsk, jeg har prøvet på php nyhedsgruppen, men de mener ikke spørgsmålet
> høre hjemme på i ders gruppe, så nu prøver jeg her......

Stadig forkert gruppe...
http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22

Eller:
news:dk.opslag.stillinger og betal for det..

mvh
Johan

Fra : jopa

Dato : 25-09-03 12:08

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
, jeg har prøvet på php
> nyhedsgruppen, men de mener ikke spørgsmålet høre hjemme på i ders
> gruppe, så nu prøver jeg her...... /Henrik

Det hører heller ikke hjemme her men et hint"
Prøv evt et CMS det kan de ting du efterlyser.
Ellers check denne for evt at finde noget brugbart
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 25-09-03 12:56

cms ?????????
hva er det forkortelsen af ???????

Fra : Jens Gregersen

Dato : 25-09-03 13:02

> cms ?????????
> hva er det forkortelsen af ???????

content management system/software (anyone?)

--
Jens Gregersen
9670 Løgstør

Fra : jopa

Dato : 25-09-03 13:03

> hva er det forkortelsen af ???????

Jens har svaret på det og du kan se et kørende hos mig
Alle tiders skal til at lave et lignende til en cykelklub hvor medlemmer
skal kunne sætte ting til salg og selv bla kunne slette og loade billeder op
med mere
www.jp-web.dk