Billeder fra Christina Aguilera i Forum 24~
Fra : Susanne

Dato : 24-09-03 23:47

Da der stod på billetten til ovennævnte koncert, at der ikke måtte
medbringes fotoudstyr lod jeg pligtskyldigt mit gamle kamera blive hjemme,
men der var en del andre der ikke var lige så "lovlydige" som mig:

Jeg håber derfor, at DU som læser dette var en af de mange der tog BILLEDER
til koncerten og enten har mulighed for at lægge dem ud et sted på nettet
eller sende et par stykker til min email-adresse.

På forhånd tak og med venlig hilsen

Susanne.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-09-03 23:48

> Jeg håber derfor, at DU som læser dette var en af de mange der tog
> BILLEDER til koncerten og enten har mulighed for at lægge dem ud et
> sted på nettet eller sende et par stykker til min email-adresse.

Ja, dem kunne jeg også meget gerne tænke mig at se :)

Fra : Daniel S.

Dato : 05-10-03 11:49

"Susanne" <klmn2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til koncerten og enten har mulighed for at lægge dem ud et sted på nettet
> eller sende et par stykker til min email-adresse.

Der er et par billeder her:
http://musik.dk/347/recompiled

/Daniel

Fra : Susanne

Dato : 05-10-03 13:12

"Daniel S." <noemail@tome.com> wrote
"..."
> Der er et par billeder her:
> http://musik.dk/347/recompiled
>

> /Daniel

Ja, jeg har også været inde på de forskellige dagblades hjemmesider og
fundet mere eller mindre de samme billeder.
De officielle fotografer fik nemlig kun lov til at tage billeder under et
enkelt nummer men da Christina Aguilera havde omkring 10 tøjskift i løbet af
de 90 minutter showet varede, havde jeg håbet at der måske var nogle af alle
de mange "private" folk, der tog billeder, der havde mulighed for at lade
alle os andre se dem.....

/Susanne.