kors hvor er han snu *GGG*
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-09-03 21:41

Godaften

Jeg må simpelhen fortælle dette, jeg kan simpelhen ikke lade vær' med at
trække på smilebåndet.

Jeg har lært Nicki at samle ting op for mig, bære avisen, morgenbrød m.m,
som han med garanti nyder. Jeg peger blot på tingen og siger "gi' det til
mor", så samler han det op, og får selvfølgelig en guffer i belønning.
Sommetider, og så sent som for få minutter siden, kan han finde på at finde
noget helt af sig selv og komme med det. Jeg har prøvet bare at rose ham,
men nææææ, den tager han ikke for gode vare, han puffer simpelhen med næsen
til mit ben indtil han får sin belønning, og jo, jeg er blød, for han får
selvfølgelig en guf.
Det mest morsomme er, at hvis ikke lige han kan finde noget på gulvet f.eks,
kan han finde på at stikke hoved ind i tørretumpleren og hive noget ud det,
jaaaaa, hvad gør man ikke for en guf *GG*. Synes selv det er en kvik hund
jeg har *SS*

mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-09-03 22:02

Bolette Nielsen wrote:
> [...]
>
> f.eks, kan han finde på at stikke hoved ind i tørretumpleren og hive
> noget ud det, jaaaaa, hvad gør man ikke for en guf *

Så mangler du bare at lærer ham at lægge tøjet sammen og ind i skabet ;)

/Jens (med Tyson der elsker at flytte sure sokker fra kælderen og op i stuen)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-09-03 22:26

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så mangler du bare at lærer ham at lægge tøjet sammen og ind i skabet ;)

Jaaaa, det må være det næste, ville ikke være nogen dårlig idé.

> (med Tyson der elsker at flytte sure sokker fra kælderen og op i stuen)

Der har Nicki heldigvis forstået at tage det rene tøj *GG*

Bolette

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-09-03 09:08

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så mangler du bare at lærer ham at lægge tøjet sammen og ind i skabet ;)

Ja ind i skabet kunne Sandra ikke lægge tøjet men hun kunne bære sokker,
trusser mv . ind og lægge det pænt på min seng
så det kan de skam også lære de kære kræ
hejhils fra Ami

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 10:15

Anne-Marie Prange wrote:
> [...]
> sokker, trusser mv . ind og lægge det pænt på min seng
> så det kan de skam også lære de kære kræ

Hæ, jeg kan tydeligt hører at jeg skal til at stille større krav til Tyson ;)
det har ikke den helt store nytteværdi at han slæber sure sokker op i stuen
og ud i haven, møghund.

/Jens

Fra : Pia J

Dato : 25-09-03 10:32

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
;)
> det har ikke den helt store nytteværdi at han slæber sure sokker op i

Han fortæller bare at du er bagud med vasketøjet og at hans kælder stinker.

Hm, jeg tror jeg skal bruge ideen - hver gang gemalen ikke smider vasketøjet
i kurven, ryger det ud i haven...

:Pia

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 10:44

Pia J wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> Han fortæller bare at du er bagud med vasketøjet og at hans kælder
> stinker.

LOL Den var fandeme ond, men jeg er ungkal og der er måske nogle gange
for langt ud til vasketøjskurven. Jeg troede sgu ikke at Tyson var så sart ;)

> Hm, jeg tror jeg skal bruge ideen - hver gang gemalen ikke smider
> vasketøjet i kurven, ryger det ud i haven...

Det hjælper dig garanteret ikke, din pertentlige hund vil da bare lægge
det pænt op i vasketøjskurven ;)

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 25-09-03 10:47

On Wed, 24 Sep 2003 23:02:21 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>/Jens (med Tyson der elsker at flytte sure sokker fra kælderen og op i stuen)

hihi... Jamen sokker er da til at leve med, men hvordan forklarer man
lige sin mand hvad de fremmede (herre)underbukser laver i ens
soveværelse, bare fordi man har overnattende gæster?
Vaks elsker at bære rundt på tøj uanset hvis det er, men det kan altså
godt blive pinligt, når knægten på 21 år har venner til at overnatte,
og der så pludselig ligger nogle af deres underbenklæder i vores
soveværelse!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-09-03 10:56

Leyna wrote:

> [...]
> godt blive pinligt, når knægten på 21 år har venner til at overnatte,
> og der så pludselig ligger nogle af deres underbenklæder i vores

Ja, de har det med at rode os ud i de mærkligste situationer vores kære hunde ;)
Brugt mennesketøj har en eller anden besynderlig tiltrækning på hunde og katte,
min egen kats favoritsted er da også snavsetøjskurven ;)

/Jens

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-09-03 09:06

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> Godaften
>
> Jeg må simpelhen fortælle dette, jeg kan simpelhen ikke lade vær' med at
> trække på smilebåndet.

Hej Bolette ..
Rigtig sød oplevelse du der fortæller om .. får mig til at tænke på Sandra
der kom med min astma spray når jeg hostede ... Hun var vokset op med
bytteleg .. så hvergang den lille snuskehvalp havde noget i munden legede vi
bytteleg ... og jeg fik det hun havde i munden og fik en godbid ..
sommetider tog tøsen faktisk en kogle i munden når vi gik tur .. bare for at
bytte ...
og så tiggede hun på en hel utrolig elegant både .. når jeg spiste noget hun
gerne ville have kom hun ganske enkelt med sit kalkben og ville bytte .. det
var ikke noget jeg havde lært hende .. jeg havde heller ikke lært hende at
hente sin madskål når jeg dækkede bord i til aftenthe ved sofabordet ... men
jeg havde lært hende at lægge tøj på plads .. hente og bringe jørgens
madkasse og meget mere ..
hejhils fra Ami

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-09-03 09:43

On Wed, 24 Sep 2003 22:41:20 +0200, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrotd:

> [...]
>jaaaaa, hvad gør man ikke for en guf *GG*. Synes selv det er en kvik hund

.....Min hund er også snu, når han vil lege kommer han op i sofaen og
smidder/tyrer legetøjet lige i hovedet på mig for så ved han
nemlig at jeg vil prøve at gribe det inden det rammer mig og kaste det
væk igen. Så må jeg jo bare passe på når der kommer gæster der ikke er
så gode til at gribe men det kan nu også være meget sjovt, hvis
man altså ser på men man kan jo også bare vælge den anden ende af
sofaen hvor han ikke må komme så er man i sikkerhed.

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : corleone

Dato : 25-09-03 10:00

> http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

dårlig side, hvis den så bare havde været morsom

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-09-03 12:19

On Thu, 25 Sep 2003 11:00:01 +0200, "corleone" <skriv.ikke@til.mig.us>
wrotd:

>dårlig side, hvis den så bare havde været morsom

,det er jo et spørgsmål om humor, vi kan jo ikke alle grine af
vitighederne i EkstraBladet vel

Fra : corleone

Dato : 26-09-03 05:55

> ,det er jo et spørgsmål om humor, vi kan jo ikke alle grine af
vitighederne i EkstraBladet vel

Hvor i består det sjove? Tegningen på forsiden er da lidt sjov, men den er
set 100 gange før på andre amatørsider, så den har ligesom mistet sin
sjovhed.

Så er der fotogalleriet.... uhhh... et billede af en splattet kat. Vel dem
ser man jo live på hovedvejen hvor nogle hver dag er kørt over. Så heller
ikke ligefrem megagriner der!

"Den Onde" som skal være det store komiske festfyrværkeri af et indslag...
vel, man har bare hørt dem for mange gange, og de hjemmelavede, er totalt
kikset!

.....det er ikke et spørgsmål om humor. Det er ganske enkelt bare en elendig
hjemmeside lavet i amatør programmet Microsoft FrontPage.

Hvis I har noget på hjerte, så gør jer lige lidt umage... kom med nogle
saglige argumenter (som nok ikke findes), brug humor... og lav en bare
knap så elendig hjemmeside.

Den sjoveste side er "Links" med "Kommer snart". Hvorfor er folk så dumme at
lave sider der kommer snart??? Nu kan alle I medlemmer se at vi smarte
kattehadere er på vej med en fantastisk Linkside... den kommer snart!!
Yihaaa.... Kom ind og tjek hver dag om den er kommet! Der kommer en masse
spændende links på danmarks fedeste kattehader side.... GAAAB!!!

Men ok, du er jo blot en stakkel der er blevet tilsidesat frem for katten i
hjemmet som barn. Dine forældre (eller anden nærtstående) kunne bedre lide
katten end dig. Derfor hader du katte idag. Derfor burde jeg jo heller ikke
ynke dig, men have medlidenhed med dig. Besøge dig og lade som om jeg er din
ven. På den anden side kan jeg heller ikke redde alle stakler i Danmark.
Dels dem fra kattehader-siden, og så alle staklerne der tror at Dansk
Folkeparti er det Danmark står og mangler! Det har jeg slet ikke tid til, så
jeg må ende op med at bruge en af dine egne konklussioner, bare tilpasset
til situationen....

Besøg og hjælp ikke ensomme stakler, brug dem som foder! (naahh, det ville
også gøre mig til en stakkel)

Hvordan folk ser og behandler dyr, er faktisk et af de bedste karakteristika
for et menneske. Mishandler man dyr (eller tænder på det), er man et meget
"lille" og afstumpet menneske. Den slår aldrig fejl!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-09-03 09:28

>Men ok, du er jo blot en stakkel der er blevet tilsidesat frem for katten i
>hjemmet som barn. Dine forældre (eller anden nærtstående) kunne bedre lide
>katten end dig.

,,,haha der kom skam ingen katte ind i vores hjem, tjoe måske men så
kom de da ud igennem vores skt,bernhard når han skulle skide igen

> [...]
>Dels dem fra kattehader-siden, og så alle staklerne der tror at Dansk
>Folkeparti er det Danmark står og mangler!

,,,,,,,tjae vi kan jo ikke alle være venstreorinterede eller autonome
vel ikke for at diskutere politik men du er godt klar over at DF
er det 3 største parti ikke så der må være mange stakler herhjemme
og gæt lige engang hvem der sidder på magten ? )) det er
"staklerne" og hvem sidder tilbage bitter og alene ? tabere som
dig uden humor

Fra : Leyna

Dato : 25-09-03 10:43

<bobo@nospam.bolettes.dk> wrote:

> [...]
>jaaaaa, hvad gør man ikke for en guf *GG*. Synes selv det er en kvik hund

Du må til at udvide det og ikke give guffer før han har lagt tøjet
sammen og på plads i skabet!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 25-09-03 22:08

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> [...]
det,
> jaaaaa, hvad gør man ikke for en guf *GG*. Synes selv det er en kvik hund

He he, man skal nogen gange passe på, hvad man lærer hundene

Det dummeste jeg nogen sinde har lært Robin er at hente min telefon, når den
vibrerer.... Det kom sig af, at jeg altid glemmer at slå lyden til derhjemme
og derfor ikke opdager når den ringer. Men Robin kan jo sagtens høre, når
den vibrerer, så det lærte jeg ham..... Det gik fint indtil den dag
telefonen lå til opladning på natbordet.... nu er der temmelig mange
tandmærker i min telefon og en temmelig løs stikkontakt i min væg

Derudover giver han mig klemmerne, når jeg hænger vasketøj op - rigtig
hyggeligt

-Trine