Ind hold af inc fil kan ses ved vis kilde.
Fra : Søren Blom

Dato : 09-04-01 21:51

Hejsa

Lidt forvirret er man vel altid, men nu er den da helt gal.
Tidligere på dagen der lavet jeg en menubar.inc fil som jeg bruger på
http://blom.dk der fungere helt fint. Men hvordan kan det være at når man er
inden på f.eks. http://blom.dk og viser kilde, så kan man se indholdet af
menubar.inc samme med alt det andet kode og ikke bare

<?
require("menubar.inc");
?>

Som ellers bruges til at aktivere menubar.inc filen, hvordan kan det være?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin

Dato : 09-04-01 22:13

On Mon, 9 Apr 2001 22:50:56 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
>?>
>
>Som ellers bruges til at aktivere menubar.inc filen, hvordan kan det være?

Det er vist nok fordi at ALT hvad der står i inc filen bliver nærmest
smidt ind

Dvs. hvis jeg havde en inc fil der hed hej og indholdet var

og jeg så includerede den på en side

Så kommer denne tekst i kilden...

Hvis jeg så smed noget php ind i hej.inc
som sådan her:

<?
?>

Så tager den ikke <? ?> med og heller ikke echo
men kun
i kildekoden...

Det er vist fordi at det er det eneste HTML brugere til noget...

Nu skal jeg ikke sige om det er den 100% præcise svar, men hen af
vejen er det da
--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\