gps maps
Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 24-09-03 21:08

Hej

Dette er måske lidt OT men jeg forsøger alligevel, er her nogen der kender
til steder hvor man kan downloade det nyeste kort/software til VDO GPS??

På forhånd tak.

/Claus

Fra : Jasper Norman

Dato : 24-09-03 22:25

Jeg kender ikke "VDO" GPS. Er det til PC eller palm eller noget helt 3. ?

/Jasper

Fra : John Sahl

Dato : 24-09-03 22:48

Jasper Norman wrote:
> Jeg kender ikke "VDO" GPS. Er det til PC eller palm eller noget helt
> 3. ?

Det er til VDO

http://www.vdodayton.com/

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Stem Cutter ud af BigBrother

Fra : Jasper Norman

Dato : 25-09-03 23:46

Hehe

--
e-mail: ahrensbach@tele2adsl.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-09-03 07:51

Claus & Lene Viborg-Larsen wrote:
> [...]
>
> Dette er måske lidt OT men jeg forsøger alligevel, er her nogen der
> kender til steder hvor man kan downloade det nyeste kort/software

Hej.

Prøv og spørg her news:dk.teknik.satellit.navigation , der er sikkert
nogen der ved det.

--
Hilsen
Dennis Pedersen