Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reflektion
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 24-09-03 17:13

Hejsa

Jeg har på et af mine panorama billeder, en lidt træls (eller hva?)
solreflektion - hvordan fjerner jeg den bedst?
Billedet ligger her http://bo.joergensen3.person.emu.dk/panorama.htm
(reflektionen i højre side)

Hilsen Bo

Legeplads:
http://www.visuelweb.dk/galleri.htm
http://bo.joergensen3.person.emu.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 24-09-03 20:22

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3f71c27d$0$13163$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har på et af mine panorama billeder, en lidt træls (eller hva?)
> solreflektion - hvordan fjerner jeg den bedst?

Hej Bo,

Kan du ikke bruge "clone tool" til formålet? Jeg har lagt et lille eks. i dk.binaer.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 24-09-03 21:28

> Hej Bo,
>
> Kan du ikke bruge "clone tool" til formålet? Jeg har lagt et lille eks. i
dk.binaer.

Hejsa

Jo, - jeg har faktisk prøvet "clone tool", men uden tilfredsstillende
resultat. Men jeg må vist hellere prøve igen - dit forsøg ser ret godt ud
- så må jeg da også kunne.
Takker.

Hilsen Bo

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-09-03 21:48

Jeg synes nu billedet er meget godt.
Lidt krumset ved træerne, men det skyldes jo web komprimeringen.

Jeg ville gerne det var mit skud.

Jan

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-09-03 08:10

>Hilsen Bo

Hej Bo.

Hvilket program bruger du til at lave panoramabilleder?

Jeg har et CF kort der supporterer det og et Olympus program der kan
sætte dem sammen. Den gør det bare ikke godt nok.

Mvh. Brian

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 25-09-03 15:34

> Hej Bo.
>
> Hvilket program bruger du til at lave panoramabilleder?

Hej Brian

Jeg bruger Panorama Factory fra http://www.panoramafactory.com/

Hilsen Bo