Tak for hjælpen
Fra : Puk

Dato : 24-09-03 17:02

Hej alle sammen

Jeg ville bare sige tak for al jeres hjælp angående det at købe en brugt
bil.

Jeg har været ude og prøve og kigge på lidt af hvert og er endt med at købe
mig en brugt Peugeot 206 1.6 XR fra 2000 med 24.000 km. Jeg har givet
114.800 for bilen, hvilket jo faktisk er lidt mere end jeg egentlig satte
mig for til at starte med. Men jeg har råd til det og det var bare den, som
jeg helst ville have. Forhandleren åd leveringen (3100 kr eller noget i den
stil) og giver iøvrigt bilen en PAVA behandling af undervognen for hans
regning (det regnede jeg med var en god idé at få). Bilen leveres med 12
mdrs garanti og der var FDM attest på den, som viste at der ikke var nogen
problemer af nogen slags. Den har alle service OK og foretaget hos Peugeot
selv.

Jeg er mægtig glad for mig køb og glad for alle jeres råd. Det var super
skæg at være ude og prøvekøre biler i lange baner. Det kunne jeg faktisk
godt finde på at gøre bare for skæg en dag *G*. Bilen får jeg på tirsdag,
når den har fået undervognsbehandlingen og er blevet shinet op i deres eget
værksted.

Mange hilsner
Puk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-09-03 17:05

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når den har fået undervognsbehandlingen og er blevet shinet op i deres eget

Tillykke med din løveunge...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-09-03 17:26

> [...]
>når den har fået undervognsbehandlingen og er blevet shinet op i deres eget

Så har du jo en grund til at komme ind og "ævle" med os andre på
Peugeot debatternes mekka http://www.hi-sped.dk

Tillykke med bilen.

Mvh. Brian

Fra : Thomas Krath

Dato : 24-09-03 17:31

http://www.hi-speed.dk/

> Tillykke med bilen.

Også her fra.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-09-03 17:50

>http://www.hi-speed.dk/

Tak for rettelsen. Manglede lige noget

Fra : John Sahl

Dato : 24-09-03 17:36

Puk wrote:
> [...]
> jeg faktisk godt finde på at gøre bare for skæg en dag *G*. Bilen
> får jeg på tirsdag, når den har fået undervognsbehandlingen og er

Tillykke med din nye bil, jeg er sikker på at du bliver glad
for den!

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Stem Cutter ud af BigBrother

Fra : Møller

Dato : 24-09-03 18:59

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> godt finde på at gøre bare for skæg en dag *G*. Bilen får jeg på tirsdag,
> når den har fået undervognsbehandlingen og er blevet shinet op i deres

Det lyder ret fornuftigt.
Når du nu har fået den undervognsbehandlet, så mangler du vist kun at skille
alle el-stik af i motorrummet, komme lidt silikonefedt i og så samle dem
igen, hvis du ikke har noget, kan det fås hos enhver VVS-mand, det bruges
bl.a.til smøring af vandhaner (og -høner).
Jeg kommer det i en 10 ml plast-engangssprøjte, som man kan få på apoteket,
hos sin læge den lokale pusher eller en narkoman. Kan du ikke opdrive det,
så lad os det vide, så er jeg sikker på, at der en eller anden der kan
hjælpe.

Det har jeg gjort ved alle de biler jeg har haft i tidens løb, bla. franske
fra 1974 (ennisyvfire) og aldrig haft problemer med elektronikke, uanset
vejret og hvad der ellers bliver sagt om franske biler, de kan lave biler,
men er måske ikke altid helt klar over vejrliget i norden, men hvad, det
klarer vi så selv. Andre bilmærker kunne jeg også holde lange foredrag om
deres fortræffeligheder, og især deres skavanker, myter og vandrehistorier.

Så et stort tillykke.
Bliver der noget er vi altid her.
--
Møller

Fra : Møller

Dato : 24-09-03 19:05

Fra : Peter G C

Dato : 24-09-03 19:47

In news:Wdjcb.91585$Kb2.3770686@news010.worldonline.dk,
Puk <powder@worldonline.dk> typed:
> [...]
>
> Jeg har været ude og prøve og kigge på lidt af hvert og er endt med
> at købe mig en brugt Peugeot 206 1.6 XR fra 2000 med 24.000 km.

Fin vogn. Til lykke med den lille ny

/Peter

--
http://www.grauslund.com