Anbefaling - The goonies Reg 1
Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-09-03 16:06

simpelthen for et skide godt commentary - alle Goonies er der plus Dick
Donner - man kan ikke lade være med at grine - sjovt at se dem 30+ år
gamle - desuden glider filmen i visse perioder ned i højre hjørne og vi ser
hele banden på række sidde og snakke - skide godt - resten af extra
materialet er standard - men til de priser man kan købe reg 1 for nowadays
er det et must have... jeg ser sjældent commentary, men her var jeg
hooked allerede da jeg så dem som "gamle" - Chunk er uigenkendelig!
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 24-09-03 16:58

> [...]
> er det et must have... jeg ser sjældent commentary, men her var jeg
> hooked allerede da jeg så dem som "gamle" - Chunk er uigenkendelig!

Lyder sku godt, det er en helt igennem genial film. Noget af det eventyr jeg
husker bedst fra mine yngre dage Den skal lige undersøges. Hvor har du
købt den?

VH
Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-09-03 17:42

> Lyder sku godt, det er en helt igennem genial film. Noget af det eventyr
jeg
> husker bedst fra mine yngre dage Den skal lige undersøges. Hvor har du
> købt den?

jeg bestiller altid gennem club racoon hos axelmusic.dk - den bedste service
og nogle gode priser
http://www.axelmusic.dk/productDetails/085391147428

Fra : Peter Lind

Dato : 26-09-03 16:44

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> købe reg 1 for nowadays er det et must have... jeg ser sjældent
> commentary, men her var jeg hooked allerede da jeg så dem som "gamle"

Jeg har ikke lige kigget på prisforskelle, men benævnte commentary er skam
også på reg2 udgaven. Så hvis man gerne vil have mulighed for danske
undertekster, kan man altså få begge dele!
Det kaldes iøvrigt "skjulte videoskatte" på dansk - jeg ledte godt nok længe
efter disse videoskatte

Mvh
Peter Lind

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-09-03 18:39

> [...]
> undertekster, kan man altså få begge dele!
> Det kaldes iøvrigt "skjulte videoskatte" på dansk - jeg ledte godt nok

hehe - jeg køber sjældent reg 2 så jeg aner heller ikke hvad prisforskellen
er, men uanset hvilken man vælger er det en god gammel klaaasiker

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-09-03 00:27

> hehe - jeg køber sjældent reg 2 så jeg aner heller ikke hvad
prisforskellen
> er, men uanset hvilken man vælger er det en god gammel klaaasiker

Den danske udgave af The Goonies har mindst siden begyndelsen af året kunne
købes for en lille "hund". Min lokale Fona har haft den som fast lagervare
lige så længe. Bortset fra underteksterne er den danske version fuldstændigt
identisk med den amerikanske. Iøvrigt en ganske fin eventyrfilm og en
glimrende dvd. Den får også min anbefaling.

MVH
Jens