Opsætning af gamespy til CS
Fra : Ivan G

Dato : 24-09-03 15:17

Hej Alle.

Jeg har inst. gamespy 3d og opdateret master serverlisten under half-life.
Frem kommer et menupunkt der hedder WON master. Her er der dog ikke særligt
mange servere, i forhold til hvad jeg kunne finde i All-seeing eye. I ASE
kunne jeg også sortere efter nationalitet? På gamelisten kan man også finde
Half-life Counter-strike, men her har jeg ikke muligheden for en
masterliste?

Har kigget på gamespys hjemmeside, men syns jeg gør som de skriver i deres
faq.

Gamespy virker ikke særlig let at gå til. Er det bare mig? Evt. alternativt
prog? Skal også håndtere CS 1.6

Evt. links til CS/gamespy howto sider er velkomne.

Ivan G