Linieskift
Fra : Holger A. Frisenette

Dato : 24-09-03 15:38

Hej gruppe

Jeg har lavet et navneregister i Access2000 og skrevet det ud i
Word2000 og så vil jeg hente det ind i Frontpage2000, men det
fremkommer med den sædvanlige dobbelt linieafstand (i normal
tekstbehandling).

Hvordan fjerner man denne linieafstand, så listen fremkommer med
almindelig linieafstand?

Jeg har forsøgt at gå i HTML, men jeg kan ikke se en kode for dobbelt
linieafstand.

HOLGER

Fra : Jarl Østergaard

Dato : 24-09-03 17:06

> Hej
> Marker tekst - højreklik - vælg paragraph - sæt spacing before = 0 og
after=0

Fra : Holger A. Frisenette

Dato : 24-09-03 20:51

On Wed, 24 Sep 2003 18:05:30 +0200, "Jarl Østergaard"
<jarloestergaard@hotmail.com> wrote:

>after=0

>"Holger A. Frisenette" <hofris@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jarl

tak for hjælpen - det var lige det der skulle til.

Mvh
HOLGER

Fra : Holger A. Frisenette

Dato : 24-09-03 20:54

>after=0

>"Holger A. Frisenette" <hofris@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jarl

det var lige hvad der skulle til - tak for hjælpen.

Mvh
HOLGER

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-09-03 23:49