Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stemningsbilleder fra København
Fra : Ole

Dato : 24-09-03 14:40

Min scanner har igen haft travlt og jeg har fået produceret 20 'nye'
billeder til
mit galleri, og det ville glæde mig hvis I havde tid til at kigge ind.

http://www.photos4u.dk/p4u/fritid.htm

Kommentarer er, som altid, velkomne.

Mvh

Ole

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-09-03 16:13

Ole skrev :
> [...]
> billeder til
> mit galleri, og det ville glæde mig hvis I havde tid til at kigge ind.

Very nice! Herrefrisøren er en total griner!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-09-03 19:28

"Ole" <ole@atomb.dk> skrev i en meddelelse
> Min scanner har igen haft travlt og jeg har fået produceret 20 'nye'
> billeder til
> mit galleri, og det ville glæde mig hvis I havde tid til at kigge ind.
>
> http://www.photos4u.dk/p4u/fritid.htm

Jamen, som sædvanligt er dine billeder særdeles smukke. Personligt ville jeg
overveje Provia i stedet for Velvia, men....
Mvh
ole

Fra : Mark

Dato : 24-09-03 21:00

> http://www.photos4u.dk/p4u/fritid.htm
>
> Kommentarer er, som altid, velkomne.

De er rigtig flotte de billeder, kunne lide dem alle sammen pånær 2 "2
farver på huse" "Arbejder i et hul" synes ikke de er så specielle, men
resten er virkelig flotte så de har også lidt at leve op til

Mvh
Mark

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-09-03 22:08

> [...]
> billeder til
> mit galleri, og det ville glæde mig hvis I havde tid til at kigge ind.

Ja, du kan jo det svineri og er oven i købet sjældent stilsikker. Men
"flipper du aldrig ud" - laver eksperimenter - ikke i PS som så mange andre,
men i optagelsen - det ville jeg gerne se.............resultater af.

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Ole

Dato : 25-09-03 13:15

Hej Ole og I andre

Først tak for de pæne ord.

Jo, jeg eksperimenterer også ind imellem, hvis man kan kalde det det.
Kameraet er jo ikke bundet til opgaven at gengive verden korrekt, men er
også et værktøj for kunstneriske sjæle.

Eksperimentering er en god måde at lære begrænsninger på, både egne og
materialet. Jeg har haft mest held med post-optagelse eksperimenter, men har
i øjeblikket stillet mig en opgave, der hedder bevægelse, og det giver rig
mulighed for at eksperimentere. Resultaterne kommer senere, når det ikke er
så fandens godt fotovejr hele tiden

I mellemtiden kan du se mine eksperimenter her:

http://www.photos4u.dk/p4u/eksperiment.htm

Mvh

Ole