ABS, HondA 2.2i
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 24-09-03 13:38

Hvad siger synsmyndigheden til en ABS der ikke hvirker?
Bilen bremser upåklageligt, men ABS-funktionen virker ikke.

Er det sådan, at hvis ABS er monteret skal den også virke?

--
Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige
forberedelser

Fra : Verner Johnsen

Dato : 24-09-03 20:00

On Wed, 24 Sep 2003 14:37:41 +0200, "Carsten Finn Rasmussen"
<cfr@c.dk> wrote:

>Hvad siger synsmyndigheden til en ABS der ikke hvirker?
>Bilen bremser upåklageligt, men ABS-funktionen virker ikke.
>
>Er det sådan, at hvis ABS er monteret skal den også virke?

Jeg har en medarbejder, som i dag fik sin bil kasseret til syn, fordi
følerne til ABS ikke virkede.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)