S: Aluminium Akvarier-bord
Fra : Hr Martin MSPH

Dato : 24-09-03 13:31

Hey...

jeg har et brugt Aluminium Akvarier-bord; som jeg godt vil sælge... det står
i meget pæn stand
H. 64. L. 130. B.50.
Nypris: 2000kr
Sælges for højeste bud. (ikke skumbaner)

Vh. Martin
mail: msph@ofir.dk
Tlf: 28 18 25 19

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 24-09-03 14:01

"Hr Martin MSPH" <msph@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> H. 64. L. 130. B.50.
> Nypris: 2000kr
> Sælges for højeste bud. (ikke skumbaner)

Jeg byder en skumbanan

Du skal over i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium hvis du vil have
penge.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Ibber Rene Cairo

Dato : 24-09-03 14:03

Er det med hylder og låger byder jeg
2 skunbanarer og en lakrids

Nå pyt så lægger jeg en hel pose haribo oveni

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-09-03 20:59

Ibber Rene Cairo wrote:
> Er det med hylder og låger byder jeg
> 2 skunbanarer og en lakrids
>
> Nå pyt så lægger jeg en hel pose haribo oveni

Hov hov - nu nærmer vi os en egentlig byttehandel - så skal den
også over i markedsgruppen

Jan

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-09-03 21:15

"Hr Martin MSPH" <msph@ofir.dk> wrote in message

> Sælges for højeste bud. (ikke skumbaner)

Dit akvarium er både ridset og utæt - Spammer!