Undervisning søges
Fra : Berit Nielsen

Dato : 09-04-01 21:08

Hejsa kender du en underviser der kører ud så vil jeg meget gerne i kontakt
med vedkommende.
Det skal være til at undervise i dressur.
Og gerne en der er dygtig, og som underviser på en forståelig måde.

Kontakt mig snarest hvis du kender en der kører ud og underviser..

Hilsen Berit N

Fra : \"Mette Lorentzen /M~

Dato : 10-04-01 08:55

Kære Berit,
Hvor bor du?
Mette

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 10-04-01 12:17

In article <fc.0073fb6b030dff113b9aca006d8c4aa8.30dff23@net.dialog.dk>, \"Mette Lorentzen /MH\" wrote:
>Kære Berit,
>Hvor bor du?
> Mette

Jeg vil tro at det er den berit der skrev forleden omkring en død
hest. Hun boede i aarhus.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : dorthe

Dato : 10-04-01 14:45

Hej Mette.
Lige en briefing fra din hestevogn. Efter et angreb fra en hultang passer
selen fint til vores lille shetlænder, og han knokler afsted med vognen og
ser sød ud. Han er kun løbet med den en gang, og jeg kan fortælle dig, at
vognen også er terrængående.
Dorthe