Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu et elendigt billede
Fra : Ole Larsen

Dato : 24-09-03 11:11

Jamen - har haft den utrolige fornøjelse at uploade endnu et pladderbillede,
i indbydes til at se på og evt. kommentere. Personligt synes jeg, at
kommentarer er vitaminerne bag en fotogruppe..............omend jeg erkender
at have været kortfattet.
http://www.foto-basen.dk/?page=30&id=1572
Mvh
Ole

Fra : Rene

Dato : 24-09-03 15:58

Ja, man må sige du skulle nok se at komme lidt igang med at arbejde md
billederne. Men udemærket for en begynder.

MVh

René

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-09-03 18:11

"Rene" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, man må sige du skulle nok se at komme lidt igang med at arbejde md
> billederne. Men udemærket for en begynder.
Ja, du har sikkert ret, men jeg forstår simpelhen ikke hvad du siger - hvad
er det, jeg skulle komme i gang med ?
Mvh
Ole

Fra : Rene

Dato : 24-09-03 20:33

Med at lave flere billeder. Skrev du ikke selv at du lavede elendige
billeder ??? Der står så vidt jeg kan se i overskriften :
"Endnu et elendigt billede" og du linker til et af dine egne billeder ??? Så
det jeg mente var at man bliver bedre jo mere man arbejder med sine
billeder. Og så skrev jeg også at du ikke skulle nedgøre dine billeder så
meget som du gør. Så ringe er de da heller ikke. Jeg har set det der var
meget værre.

Så op med humøret og på den igen!

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-09-03 22:24

> [...]

> meget som du gør. Så ringe er de da heller ikke. Jeg har set det der var

Jo, da.
Måske har jeg snørret dig - er ikke så uerfaren at jeg ønsker opbakning -
men jeg _håber_ blot på kvalifiseret kritik. Der er forresten en Rene på
foto-basen, der laver fabelagtige billeder. Måske lidt tendentiøse, men
fremragende. Selv afholder jeg mig fra så udpræget PS-ækvilibrisme, men
måske kommer det ?
--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : niels erik

Dato : 28-09-03 22:43

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i indbydes til at se på og evt. kommentere. Personligt synes jeg, at
> kommentarer er vitaminerne bag en fotogruppe..............omend jeg

Hvorfor overhovedet henvise til billeder man ikke kan se ????

NE