det tyske blad "pc games hardware" i køben~
Fra : Morten Jensen

Dato : 24-09-03 10:49

Hej gruppe

Har i lang tid boet i århus, hvor det var "rimeligt" nemt at få ovennævnte
magasin - er så flyttet til kbh og har indtil nu købt det i bladbutikken i
magasin på kongens nytorv - men det ser ud som om de ikke længere har
bladet - kender nogle til et andet sted, hvor bladet kan findes - de har det
IKKE på hovedbanegården...og det er det perfekte blad til den
hardwareinteresserede gamer (syn's jeg!!)

håber i kan hjælpe (og ikke flamer mig for at være lidt ot...det hedder jo
"pc games...osv...)

Morten

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 24-09-03 15:38

Morten Jensen wrote:
> [...]
> IKKE på hovedbanegården...og det er det perfekte blad til den
> hardwareinteresserede gamer (syn's jeg!!)

Mit bedste bud er den kiosk som ligger næsten på hjørnet af Falkoner
Allé og Godthåbsvej, altså på Frederiksberg, det er vist nærmest lige
overfor den store Kvickly.

De har ganske meget og også tysksprogede spilmagasiner, men om de lige
har det du søger ved jeg ikke. Ellers så er alternativet nok at starte
et abonnement, der er sikkert også billigere i længden - ihvertfald hvis
du lige som jeg ikke kan komme ud af en god bladkiosk uden en 3-4
special magasiner under armen.

mvh

Bruno