Spam mail
Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 24-09-03 04:35

Hej gruppe.

Efter jeg har fået ny mail adresse bliver jeg bombet med mails der er fyldt
med virus. Nogen herinde der ved hvordan jeg bliver fri for det. Håber I kan
hjælpe.

Mvh Rene

Fra : /Ole

Dato : 24-09-03 06:59

hmmmmm, sidst jeg lige kikkede hed gruppen da vist noget med spil og
computer............... men det er nok ikke noget, der betyder noget.
Næste gang, prøv: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
der sidder, de, der har mere check på de ting.

Men et lille hint er Spampal på www.spampal.org

/Ole

Fra : Gerner

Dato : 24-09-03 08:27

On Wed, 24 Sep 2003 07:59:18 +0200, "/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>Næste gang, prøv: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
>der sidder, de, der har mere check på de ting.

Der findes faktisk en virusgruppe. Så undlad at henvise til en gruppe der
*heller* ikke handler om virus.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : arc@na

Dato : 24-09-03 20:10

Gerner <nospamadress@postkasse.dk> wrote in

> Der findes faktisk en virusgruppe. Så undlad at henvise til en gruppe
> der *heller* ikke handler om virus.

Du kunne lære noget af Johan Wedell, som rent faktisk HENVISER til den
korrekte gruppe på en venlig måde, i stedet for bare at lukke forarget
netcop-lort ud.

arc@na

Fra : Gerner

Dato : 24-09-03 21:20

On 24 Sep 2003 19:10:27 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Du kunne lære noget af Johan Wedell, som rent faktisk HENVISER til den
>korrekte gruppe på en venlig måde, i stedet for bare at lukke forarget

99

Fra : arc@na

Dato : 24-09-03 21:50

> 99

Jeg overbyder dig:

100!

arc@na

Fra : Johan Wedell

Dato : 24-09-03 07:01

"Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
fyldt
> med virus. Nogen herinde der ved hvordan jeg bliver fri for det. Håber I

Du er i den forkerte gruppe. Prøv istedet dk.edb.sikkerhed.virus . Og jeg
kan spare dig tid allerede ved at skrive, at mange andre har skrevet om
samme problem der, så du kan læse dig klog på det uden selv at skulle
spørge. Faktisk har en af dem i gruppen selv lavet et lille program, som
sorterer din post. Jeg bruger det selv og er godt tilfreds.

Download filen her.
www.routeware.dk/remove_ms_virus.zip

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-09-03 07:01

> [...]
fyldt
> med virus. Nogen herinde der ved hvordan jeg bliver fri for det. Håber I

Du kan prøve at kigge i gruppen:
der er emnet diskuteret i bredt omfang..

Mvh
Benjamin

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 24-09-03 13:46

Jeg takker for svarene. Næste gang bruger jeg lige den rigtige gruppe.
Sorry

Fra : arc@na

Dato : 24-09-03 21:52

"Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote in news:nmgcb.450$%05.45
@news.get2net.dk:

> Jeg takker for svarene. Næste gang bruger jeg lige den rigtige gruppe.
> Sorry

Du skal ikke tage dig af ham GVerner. Han er en idiot.

arc@na

Fra : Jesper Olesen

Dato : 26-09-03 21:16

Du skal ihvertfald ikke bruge din rigtige mail adresse, når du bruger disse
nyhedsgrupper. Der er folk, (Spammere)der har programmer til at søge gennem
alle siderne, for at finde email adresser, for derefter at sende alt muligt
L...
Gør evt. noget lign. dette med din adresse
julli@tele2INGENSPAMadsl.dk
og skriv så i din post, at folk skal fjerne INGENSPAM inden de sender en
mail til dig.

Mvh
Jesper

Fra : Jesper Olesen